نظری بیان کرد:

کسب درآمد هنگفت دولت از بورس؛ سرمایه های درحال ذوب مردم

یک عضو هیات رییسه کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی اقدام وزیر اقتصاد در انتصاب رییس جدید سازمان بورس را غیرقانونی خواند و گفت که وضع بورس روز به روز بدتر شده و افت شاخص باعث ذوب سرمایه های مردم می شود.
تصویر کسب درآمد هنگفت دولت از بورس؛ سرمایه های درحال ذوب مردم

به گزارش سایت خبری پرسون، سید غنی نظری در جلسه علنی مجلس شورای اسلامی در تذکری شفاهی به رئیس مجلس گفت: در زمان حضور وزیر راه قصد بیان تذکری را داشتم که به دلیل بی توجهی اجازه بیان تذکر داده نشد. احساس می کنم در مجلس هر کسی ایراد از هیات رییسه بگیرد برای صحبت وقت می دهند. در سال گذشته چندین خطای محرز از هیات رییسه را یادداشت کردم که در صورت تکرار، از حق خود عدول نمی‌کنم.

وی در تذکری دیگر به وزیر اقتصاد و رئیس جمهور گفت: وضع بورس روز به روز بدتر شده و افت شاخص باعث ذوب سرمایه های مردم می شود.

عنی نظری با بیان این که مردم با دعوت رییس جمهور به بورس آمدند گفت: گفته می شود دولت از محل بورس درآمد عظیمی کسب کرده است.

این نماینده مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: حقوقی ها باید پاسخگوی عملکردشان در برهم زدن بازار بورس باشند. نمی‌شود مردم را با حسن نیت وارد بورس کرد اما ضرر کنند. قطعا اقدام سریع مجلس در حل معضل سهامداران بسیار ضروری است که اگر حل نشود دولت بعدی با چالش بزرگی روبرو خواهد بود.

نظری در پایان اقدام وزیر اقتصاد در انتصاب رییس جدید بورس را خلاف قانون خواند و گفت: کمیسیون اقتصادی اعمال ماده ۲۳۴ را دنبال می کند.

302120