فرصت ۱۰ روزه مجلس به بورس

رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس اعلام کرد: لزوم اصلاح قانون بازار سرمایه از مدت‌ها قبل در دستورکار کمیته تخصصی کمیسیون اقتصادی قرار گرفته بوده که خوشبختانه گزارش نهایی آن روز گذشته در کمیسیون اقتصادی مجلس قرائت شد.
تصویر فرصت ۱۰ روزه مجلس به بورس

به گزارش سایت خبری پرسون، محمدرضا پور ابراهیمی داورانی درباره لزوم اصلاح قانون بازار سرمایه گفت: این موضوع یکی از محورهای جلسه روز گذشته کمیسیون اقتصادی مجلس با حضور وزیر امور اقتصادی و دارایی بوده است.

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی افزود: مقرر شد گزارش در سامانه مرکز پژوهش‌های مجلس شورای اسلامی بارگذاری و ظرف بازه‌ای ۱۰ روزه متخصصان و مجموعه‌های مختلف از جمله بخش خصوصی، سازمان بورس، بانک مرکزی و وزارت امور اقتصاد و دارایی نظر خود را به دبیرخانه کمیته تخصصی ارائه کنند تا ظرف یک ماه آینده کمیسیون بتواند اصلاح قانون بازار سرمایه را که منجر به رفع بخشی از دغدغه‌های مردم درباره وضعیت کنونی بازار سرمایه است، را شاهد باشیم.

پورابراهیمی نماینده مردم در مجلس یازدهم با اشاره به لزوم تسریع تصویب پایه جدید مالیاتی در کشور برای جلوگیری از سوداگری، تصریح کرد: بررسی طرح مالیات بر عایدی سرمایه در کمیسیون به اتمام رسیده است و تا ۱۰ روز آینده در صحن علنی اعلام وصول خواهد شد. پیش بینی می‌شود تابستان امسال موضوع مالیات بر عایدی سرمایه تصویب و تا در بودجه ۱۴۰۲ بتوان عملیاتی شود.

401616