همکاری فولاد و نکونام رو به پایان است؟

خوزستانی ها می گویند با توجه به امکاناتی که فصل اخیر در اختیار تیم فولاد قرار داده اند باید بهتر از اینها نتیجه می گرفته اند.
تصویر همکاری فولاد و نکونام رو به پایان است؟

به گزارش سایت خبری پرسون، روند نتیجه گیری تیم فولاد در هفته های اخیر و بعد از بازگشت از لیگ قهرمانان آسیا قابل دفاع نبوده است. به همین بهانه باشگاه ۱۵ درصد از قرارداد بازیکنان و هم چنین کادر فنی را کم کرده است. در زملن بردها؛ باشگاه ها پاداش های قابل ملاحظه ای به بازیکنان داده است. پاداش هایی که به ۷ میلیون تومان هم می رسید.

فولاد با ۳۱ امتیاز به رده هفتم جدول سقوط کرده است. البته در دو بازی اخیر داوری ها علیه فولاد بوده است. در بازی با نساجی داور گل صحیح فولاد را قبول نکرد و به نظر می رسد در بازی با سایپا هم داور به سود تیم فولاد پنالتی اعلام نکرد. البته این نمی تواند دلیل همه ی امتیازات از دست رفته در هفته های اخیر باشد.

روند نتیجه گیری تیم فولاد اگر در هفته های باقی مانده تغییر نکند ممکن است برای فصل آینده باشگاه تصمیمات تازه ای در خصوص مدیریت و هم چنین کادر فنی تیم بگیرد که این می تواند به عدم تمدید قرارداد مدیر عامل و سرمربی منجر شود. جواد نکونام بعد از بازی با سایپا به شدت از داوری گله کرد و به گونه ای وانمود کرد که دلیل همه امتیازات از دست رفته در فصل اخیر مشکلات داوری بود اما باشگاه این موضوع را قبول نکرد بطوری که بلافاصله اعلام کرد ۱۵ درصد از قرارداد بازیکنان و اعضای کادر فنی تیم کسر کرده است.

البته ناگفته نماند یکی از مشکلات فولاد در فصل اخیر پنجره بسته بوده است. با این حال نظر باشگاه بر این است با توجه به بازیکنان خارجی که در اردوی تیم بوده و هم چنین بازیکنانی که پیش تر به خدمت گرفته تیم باید بهتر نتیجه می گرفته است. با این حال تیم فولاد فرصت دارد در هفته های باقی مانده با تغییر روند نتیجه گیری شرایط خود را بهبود ببخشد.

301914