پادوانی:

استقلال همچنان به من بدهکار است

مدافع برزیلی سابق استقلال و فولاد گفت: باشگاه استقلال همچنان به من بدهکار است، چیزی به من پرداخت نکرده و برای حل این مشکلات نیز اهمیتی قائل نمی‌شود.
تصویر استقلال همچنان به من بدهکار است

به گزارش سایت خبری پرسون، لئاندرو پادوانی در ابتدا درباره وضعیت فولاد خوزستان، اظهار کرد: فولادی‌ها ابتدا باید بازیکنان و سرمربی خود را حفظ کنند و از سوی دیگر برای بهبود شرایط و سطح کیفی در فصول آینده به دنبال خرید بازیکنان جدید باشند تا بتوانند شرایط تیم را بهبود ببخشند. فقط در این صورت است که این باشگاه می‌تواند به عناوین و موفقیت‌های بهتر دست یابد.

نکونام ذهنیت متفاوتی نسبت به سایر مربیان دارد

وی عنوان کرد: من فوتبال ایران را از طریق شبکه‌های اجتماعی دنبال می‌کنم و نمی‌توانم درباره آن به طور مشخص نظر بدهم اما باید بگویم فولاد باشگاه بسیار خوبی است که ساختار و شرایط آن باعث می‌شود تا بازیکنانی که در این تیم فوتبال بازی می‌کنند بتوانند بهترین عملکرد خود را در بازی‌هایشان ارائه دهند. از نظر من جواد نکونام یک مربی با آینده‌ای درخشان است زیرا ذهنیت متفاوتی نسبت به سایر مربیان در بازی‌های تیمش به نمایش می‌گذارد، تیم نکونام همیشه دارای الگوی بازی است که این ویژگی نیز کار را برای حریفان آن‌ها بسیار سخت و دشوار می‌کند، سایر تیم‌ها برای شکست فولادی‌ها باید خیلی خوب فوتبال بازی کنند.

مجیدی برای استقلال یک نماد است

بازیکن پیشین استقلال درباره عملکرد فصل گذشته مجیدی و تیم استقلال نیز گفت: به نظر من فرهاد مجیدی در استقلال یک نماد است اما متاسفانه این تیم در فصل گذشته به اهداف و برنامه‌های خود دست پیدا نکرد و از سویی نیز همیشه انتظارات برای کسب نتیجه از این تیم بسیار بالا است.

وی ادامه داد: تیم استقلال نیاز فوری به بازسازی دارد. این باشگاه ابتدا باید شرایط کار را برای بازیکنان از جمله یک زمین تمرینی خوب و مناسب ایجاد کند. باشگاه باید در پایان فصل حقوق بازیکنان را پرداخت کند و سپس با انجام این کارها می‌توان از بازیکنان و دست اندکاران این تیم انتظار نتیجه داشت. یکی دیگر از اقداماتی که باشگاه استقلال باید فورا انجام دهد، انتخاب افرادی به عنوان مسئول است که در کمک به باشگاه متعهد باشند، نه اینکه فقط به عنوان مسئول برای "بودن" در استقلال حضور داشته باشند.

پروسه درمان برای من مداوم و همیشگی است

پادوانی درباره شرایط جسمانی و روند درمانی‌اش نیز عنوان کرد: پروسه درمان برای من یک امر مداوم و همیشگی است. باید بگویم تاکنون هیچ پیشرفتی در رابطه با آسیب دیده‌گی‌ام نداشته‌ام و همچنان شرایط من با وقتی که ایران را به مقصد برزیل ترک کردم، یکسان است.

استقلال همچنان به من بدهکار است

وی در پاسخ به این سوال که آیا بعد از آخرین مصاحبه‌ای (۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۰) که داشتید، از باشگاه استقلال با شما تماس گرفته شد یا هزینه‌های درمان‌تان پرداخت شده است؟ گفت: جواب من خیر است؛ متاسفانه تاکنون کسی با من تماسی نگرفته است. باشگاه استقلال همچنان به من بدهکار است، چیزی به من پرداخت نکرده و برای حل این مشکلات نیز اهمیتی قائل نمی‌شود.

در تیم‌ملی برزیل بازیکنان زیادی مثل گذشته نداریم

این مدافع ۳۷ ساله برزیلی در ادامه نیز در پاسخ به این سوال که آیا برزیل با قهرمانی در المپیک، نوید ظهور یک برزیل رویایی را می‌دهد؟ خاطر نشان کرد: فوتبال دنیا در سال‌های اخیر بسیار تغییر کرده است و متاسفانه ما در تیم‌ملی برزیل بازیکنان زیادی مثل گذشته نداریم که بتوانند تفاوت‌ها را رقم بزنند. من امیدوارم مدیران و دست اندرکاران برزیل بتوانند بازیکنان جدیدی را پیدا کنند که بتوانند دوباره برزیل را به آن برزیل رویایی تبدیل کنند.

وی همچنین درباره قهرمانی تیم‌ملی ایتالیا در جام ملت‌های اروپا، عنوان کرد: ایتالیا تیم بسیار قدرتمندی است و آن‌ها این توانایی و کیفیت را در یورو ۲۰۲۰ از خود نشان دادند. روبرتو مانچینی سرمربی ایتالیایی‌ها یک سیستم بازی بر پایه نتیجه‌گرایی را در دستور کار خود قرار داد و در این راه نیز توانست نتیجه مناسب را بگیرد. امروزه فوتبال و مسابقه دادن بر اساس استراتژی و تاکتیک تیمی است و ایتالیایی‌ها به خوبی می‌دانند که چگونه باید این کار را به بهترین شکل ممکن انجام داد.

مسی در پاریس موفق خواهد شد

پادوانی درخصوص انتقال لیونل مسی از بارسلونا به تیم پرستاره و خبرساز پاری سن ژرمن نیز گفت: حقیقتا درباره انتقال مسی به تیم پاری سن ژرمن باید بگویم که لیونل مسی یک اسطوره فوتبال است. او اکنون به باشگاهی می‌رود که در آن فوتبالیست‌های با کیفیت زیادی توپ می‌زنند. من معتقد هستم مسی در پاریس موفق خواهد شد.

روزی مجددا به ایران می‌آیم

وی در پایان با بیان اینکه "ایران" خانه دوم من است، افزود: من دوست دارم همه ما از دورانی که ما در حال گذراندن آن هستیم (پاندمی کرونا) آگاه باشیم و همه از خودشان مراقبت کنند تا بتوانیم تا حد ممکن کمترین ضرر و آسیب را ببینیم. به علم اعتقاد داشته باشید، واکسن و ماسک بزنید که این دوران و لحظات سخت طاقت‌فرسا نیز خواهند گذشت. من هم وقتی از مشکلاتی که در حال تجربه آن هستم عبور کنم، قطعا روزی مجددا به کشور ایران خواهم آمد چون ایران خانه دوم من است.

منبع: ایسنا

331652