از سوی کارگروه رصد فضای مجازی پیشگیری از جرائم انتخاباتی آبیک صورت گرفت:

تذکر کتبی به 6 نامزد انتخاباتی در استان قزوین

سعید احمدزاده دادستان عمومی و انقلاب شهرستان آبیک از تشکیل کارگروه رصد فضای مجازی در پیشگیری از وقوع تخلفات وجرائم انتخاباتی در شهرستان آبیک خبر داد
تصویر تذکر کتبی به 6 نامزد انتخاباتی در استان قزوین

به گزارش سایت خبری پرسون از قزوین، وی با اعلام خبر فوق افزود: این کارگروه با حضور دادستانی، اداره اطلاعات مجموعههای اطلاعات سپاه و نیروی انتظامی شهرستان تشکیل شده و با هدف ساماندهی و پیشگیری از تخلفات انتخاباتی آغاز به کار کرده است.
این مقام قضایی افزود: با توجه به مصوبه کارگروه در مراحل اولیه وقوع جرم از سوی نامزدهای انتخاباتی بدوا تذکر شفاهی سپس تذکر مکتوب داده خواهد شد و چنانچه تخلفات ادامه یابد با درخواست کارگروه مذکور صلاحیت نامزد متخلف مورد بازنگری قرار خواهد گرفت.
دادستان آبیک با اشاره به مواردی که تذکر داده شده گفت: از زمان آغاز به کار این کارگروه تاکنون بالغ بر 10 مورد تذکر شفاهی و 6 مورد تذکر کتبی صورت گرفته است که خوشبختانه نامزدهای انتخاباتی به تذکرات توجه و از ادامه روند وقوع تخلف خودداری کردهاند.
رئیس کارگروه رصد فضای مجازی شهرستان آبیک تصریح نمود: هدف ما از این نوع رصد و برخورد سالم سازی فضای مجازی و ارشاد نامزدهای انتخاباتی است تا از ایجاد بستر مسموم و جرمزا جلوگیری بعمل آید.

301903