علی فتح اللهی خبر داد؛

اختصاص60 میلیارد ریال اعتبار جهت بهسازی راه های روستایی در رشت

فرماندار رشت از تامین اعتبار لازم جهت بهسازی و آسفالت راه های 4 روستا در شهر رشت خبر داد و گفت: برای اجرای این پروژه مهم بیش از 60 میلیارد ریال اعتبار در نظر گرفته شده و بر اساس پیش بینی انجام شده، اجرای پروژه در شهریور ماه ۱۴۰0 به اتمام می رسد.
تصویر اختصاص60 میلیارد ریال اعتبار جهت بهسازی راه های روستایی در رشت

به گزارش سایت خبری پرسون از گیلان، علی فتح اللهی به همراه جبار کوچکی نژاد نماینده مردم شهرستان های رشت و خمام در مجلس شورای اسلامی و فریبرز مرادی مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان از آغاز عملیات بهسازی و زیر سازی راه های روستایی خناچاه، لچه گوراب، بیجاربنه و کیژده بازدید و در ادامه با اهالی این روستا دیدار کردند.

فرماندار رشت در این بازدید با اشاره به حجم بالای ترافیک ورودی به شهر از محور لاهیجان به رشت، خاطرنشان کرد: عملیات اجرایی بهسازی و آسفالت راه روستاهای خناچاه، لچه گوراب، بیجاربنه و کیژده به طول 4.5 کیلومتر از امروز با هدف کاهش حجم ترافیکی ورودی به شهر رشت و بهرمندی مردم این 4 روستا آغاز می‌شود.

وی با اشاره به لزوم تعریض و بهسازی و آسفالت راه‌ ارتباطی روستاهای و مطالبه جدی مردم در این خصوص، یادآور‌ شد: برای اجرای این پروژه مهم بیش از 60 میلیارد ریال اعتبار در نظر گرفته شده که در مرحله پیگیری و تخصیص اعتبار می باشد و از امروز عملیات بهسازی و زیر سازی آن به همت اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان آغاز می شود.

فرماندار رشت در ادامه افزود: بر اساس پیش بینی انجام شده، اجرای این پروژه شهریور ماه ۱۴۰0 به اتمام می رسد و با اتمام این پروژه بیش از 500 خانوار از مزایای آن در این 4 روستا بهرمند می شوند.

منبع: پایگاه اطلاع رسانی فرمانداری رشت

301809

مطالب مرتبط