بهرام نصراللهی‌زاده:

شاخص راه‌های روستایی در کردستان به 2 برابر رسیده است

رییس سازمان برنامه و بودجه کردستان گفت: در طول عمر دولت یازدهم و دوازدهم شاخص راه‌های روستایی در استان کردستان به 60 درصد یعنی 2 برابر رسیده است.

تصویر شاخص راه‌های روستایی در کردستان به 2 برابر رسیده است

به گزارش سایت خبری پرسون از کردستان، بهرام نصراللهی‌زاده؛ رییس سازمان برنامه و بودجه کردستان امروز در نشست بررسی وضعیت بودجه‌ای راه‌های مواصلاتی در این استان بیان کرد: در طول عمر دولت یازدهم و دوازدهم شاخص راه‌های روستایی در استان کردستان به 60 درصد یعنی 2 برابر رسیده است.

رییس سازمان برنامه و بودجه کردستان با اشاره به اینکه برخی از شهرستان های استان نسبت به دیگر نقاط از وضعیت بهتری نسبت به جاده‌ها و راه‌های مواصلاتی برخوردارند، تاکید کرد: در اوایل دولت دوازدهم برای بهبود وضعیت راههای روستایی کردستان، از کل اعتبارات استان، در حدود 30 درصد از آن به مباحث توسعه راه‌ها و محورهای مواصلاتی اختصاص یافته است.

نصراللهی‌زاده در بخش دیگری از سخنان خود عنوان داشت: در حال حاضر شاهد پیشرفت پروژه‌های راه‌سازی در شهرستان‌های دهگلان و قروه در سطح استان کردستان هستیم.

رییس سازمان برنامه و بودجه کردستان گفت: از ابتدای دولت دوازدهم تاکنون هزار کیلومتر از راه‌های روستایی در استان کردستان آسفالت شده است و کماکان این برنامه با سرعت خوبی در حال انجام است.

نصراللهی‌زاده در پایان سخنان خود افزود: خوشبختانه علیرغم مشکلات اقتصادی در سطح کلان و ملی بازهم طرح‌های عمرانی در استان کردستان با شتاب خوبی در حال انجام است.

طاهره ایزدی ـ استان کردستان

305023