سعید جلیلی: محدودیت توئیتر باید برداشته شود

نامزد انتخابات ریاست‌جمهوری گفت: برخی محدودیت‌ها توجیه ندارد مثلاً میان اینستاگرام و توییتر چندان فرقی وجود ندارد و اگر محدودیتی در این حوزه هست حتما باید برداشته شود.
تصویر سعید جلیلی: محدودیت توئیتر باید برداشته شود

به گزارش سایت خبری پرسون، سعید جلیلی بعد از ضبط برنامه «با دوربین» اظهار داشت: اهمیت انتخابات جدا از اینکه چه کاندیدا و چه نامزدی رای بیاورد این است که همه مردم در این انتخابات یک مشارکت پرشور و گسترده داشته باشد.

وی حضور پرشور مردم در انتخابات را امر بسیار مهمی دانست و افزود: رسانه ملی در این زمینه می‌توانند نقش بسیار مهمی داشته باشد، به ویژه در شرایط شیوع ویروس که فعالیت‌های حضوری و تبلیغاتی محدودیت‌های جدی دارد و باید اصول بهداشتی رعایت شود. صدا و سیما یک نقش بسیار مهم و بی نظیر دارد و می‌تواند با برنامه‌هایی که دارد مردم را تشویق به شرکت گسترده‌تر در انتخاب و از سوی دیگر فرصت را فراهم کند تا مردم ما بتوانند یک انتخاب درست داشته باشد.

جلیلی افزود: انتخاب درست زمانی می‌تواند صورت بگیرد که نامزدها بتوانند سوالات واقعی مردم را پاسخ معتبر دهند و مردم بتوانند از میان پاسخ‌های آنها بهترین را انتخاب کنند، از صدا و سیما خواهش می‌کنم از همه ظرفیت‌های هنری و رسانه‌ای خودش استفاده کند و در شرایط کنونی باید از عرصه رسانه ملی بیشترین استفاده شود.

نامزد انتخابات ریاست جمهوری فضای مجازی را یک فرصت بی نظیر برای نسل جوان دانست و گفت: فضا و فرصت‌های فضای مجازی درگذشته نبود و طبیعتاً باید از این فضا حداکثر استفاده را کرد چراکه این فرصت را به ما داده با سرعت و کیفیت بهتر و همچنین دقت بیشتر، خدمات رسانی بهتری به مردم صورت بگیرد و می‌توان از آن در حوزه اجتماعی استفاده کرد. طبیعتاً ما نیز باید از این ابزار استفاده کنیم.

وی ادامه داد: عده‌ای القا می‌کنند که عده‌ای می‌خواهند بیایند و این فضا را محدود کنند، من می‌گویم که این طور نیست و باید از فرصت فضای مجازی به بهترین شکل استفاده کرد.

جلیلی گفت: بعضاً برخی محدودیت‌ها توجیه ندارد مثلاً میان اینستاگرام و توییتر چندان فرقی وجود ندارد و اگر محدودیتی در این حوزه هست حتماً باید برداشته شود.

نامزد انتخابات ریاست‌جمهوری گفت:از طرف دیگر باید صادقانه به جوانان گفت که در فضای مجازی مانند هر فضایی دیگری کسانی وجود دارند که بخواهند از این ظرفیت‌ها برای آسیب به فرهنگ و بنیان خانواده استفاده کنند. اکثر مردم ما از این موضوع رضایت ندارند و این موضوعات را نمی‌پذیرند و باید تدابیر لازم برای آن سنجیده شود.

301751