سخنگوی ستاد انتخابات کشور در گفتگو با پرسون:

نامزدهای انتخاباتی اخلاق را مبنای فعالیت‌های تبلیغاتی قرار دهند

مدت زمانی که برای تبلیغات در اختیار نامزدها قرار می‌گیرد زمانی است برای عرضه فعالیت‌ها و توانمندی‌ها و پتانسیلی که هر کدام از نامزدها برای اداره کشور یا اداره شهر و روستای خود دارند. بنابراین وقتی بناست که فقط توانمندی‌های خودمان را برای مردم بیان کنیم باید از هر نوع تخریب و هتک حرمت دیگران پرهیز کنیم.
تصویر نامزدهای انتخاباتی اخلاق را مبنای فعالیت‌های تبلیغاتی قرار دهند

سید اسماعیل موسوی دبیر و سخنگوی ستاد انتخابات کشور در گفتگو با سایت خبری پرسون، در خصوص قوانین لازم برای پایبندی نامزدها در انتخابات اظهار داشت: تبلیغات نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری و سایر انتخابات بر قوانین و مقرراتی که در آیین‌نامه‌های انتخاباتی پیش‌بینی شده است، منطبق است.

موسوی ادامه داد: همه فعالیت‌های نامزدها و ستادهای انتخاباتی و تبلیغاتی باید مطابق با همین قانون و آیین‌نامه انجام شود تا فصل تبلیغات فصل باشکوهی در فرایندهای مختلف انتخابات باشد. بنابراین نامزدها و هوادارن‌شان حق ندارند مرتکب فعالیت‌های غیرمجازی شوند که در قانون آمده و قانون هم در اختیار این دوستان قرار گرفته است.

وی تصریح کرد: مدت زمانی که برای تبلیغات در اختیار نامزدها قرار می‌گیرد زمانی است برای عرضه فعالیت‌ها و توانمندی‌ها و پتانسیلی که هر کدام از نامزدها برای اداره کشور یا اداره شهر و روستای خود دارند. بنابراین وقتی بناست که فقط توانمندی‌های خودمان را برای مردم بیان کنیم باید از هر نوع تخریب و هتک حرمت دیگران پرهیز کنیم.

دبیر و سخنگوی ستاد انتخابات کشور در پایان گفت: مبنای فعالیتهای تبلیغاتی باید یک مبنای اخلاقی باشد و نامزدهای انتخاباتی باید مطابق با عرف جامعه، ظرفیت‌ها، برنامه‌ها و ایده‌هایی را که برای بهتر شدن امورات جامعه دارند، اعلام کنند و از هتک حرمت، تخریب و اتهام به دیگران به شدت پرهیز کنند.

301725