بازدید مسئولان قضایی استان از دفتر تسهیل گری کوی سجادیه اراک

سرپرست معاونت اجتماعی و پیشگیری وقوع جرم دادگستری استان به منظور بررسی عملکرد دفتر تسهیل گری کوی سجادیه اراک و توسعه سرمایه اجتماعی مردمی در این منطقه از دفتر بازدید کرد
تصویر بازدید مسئولان قضایی استان از دفتر تسهیل گری کوی سجادیه اراک

به گزارش سایت خبری پرسون از مرکزی، در این دیدار محسن خیرمند سرپرست این معاونت ضمن تشکر از اقدامات انجام شده در دفتر تسهیلگری منطقه بر همکاری و هماهنگی تمام دستگاه های استانی در تقویت اقدامات تاکید نمودند.
وی ضمن تاکید بر تکمیل بانک اطلاعاتی منطقه وضعیت ساکنین محل بر استفاده از ظرفیت های مردمی در شناسایی و رفع مشکلات و نواقص موجود در منطقه باغ خلج تاکید نمودند و اظهار داشتند در این منطقه افراد دارای تحصیلات عالی و یا افرادی با توانمندی های فراوان علمی و تخصصی حضور دارند که بایستی از این ظرفیت ها به نحو مطلوب بهره گرفت.

خیرمند تصریح کرد: دفاتر تسهیل گری حلقه واسط بین شهروندان و دستگاه های اجرایی هستند و تقویت مشارکت مردم در امور اجتماعی، بهبود کیفیت ساکنین، کاهش آسیب های اجتماعی، حمایت از افراد و گروه های آسیب دیده و در معرض آسیب و توانمندسازی اجتماعی از مهم ترین اهداف شکل گیری این دفاتر اس.

سرپرست معاونت اجتماعی و پیشگیری وقوع جرم دادگستری استان اظهار داشت: مسئولین باید به وظیفه قانونی خود در این منطقه عمل نموده و نسبت به رفع مشکلات تامینی و رفاهی ساکنین این منطقه اقدام نمایند. البته تاکنون اقدامات خوبی صورت گرفته اما این اقدامات توسط دستگاه ها به صورت جزیره‌ای انجام شده و تمرکز خاصی به انجام اقدامات و تقسیم وظایف در این منطقه صورت نپذیرفته است.

خیرمند در پایان تاکید کرد: بر طرف نمودن مشکلات و چالشهای مناطق حاشیه بر اساس اولویت های مشخص شده از اهداف بنیادین بوده و با تمام توان در این راستا باید گام برداشت ، تا شاهد تحقق و تامین رضایت حداکثری ساکنین محترم این مناطق باشیم.

301467

مطالب مرتبط