در محور انار به مهریز اتفاق افتاد؛

1 فوتی و 3 مصدوم در حادثه واژگونی پژو ۴۰۵

سرپرست جمعیت هلال احمر شهرستان مهریز از واژگونی یک دستگاه پژو ۴۰۵ در محور انار - مهریز ، و فوت یک نفر و 3 مصدوم خبر داد.

به گزارش سایت خبری پرسون از یزد، حمیدرضا باقری سرپرست جمعیت هلال احمر شهرستان مهریز اظهار داشت : بنا به اطلاع واژگونی یک دستگاه خودرو 405 حامل اتباع بیگانه در محور انار به مهریز یک تیم امدادی 4 نفره با یک دستگاه امبولانس از پایگاه امداد و نجات جاده ای زین الدین به محل حادثه اعزام شدند.

سرپرست جمعیت هلال احمر شهرستان مهریز گفت : نجاتگران هلال احمر مهریز پس از اعلام در محل حادثه حضور یافته و همراه باعوامل امدادی اورژانس مشغول به امدادرسانی شدند.

وی عنوان کرد : یک نفر در صحنه بر اثر جراحات وارده فوت و سه مصدوم دیگر پس از اقدامات درمانی و کمک های اولیه بوسیله آمبولانس اورژانس و هلال احمر به نزدیک ترین مرکز درمانی بیمارستان فاطمه الزهرا انتقال دادند.

این مقام مسئول با یادآوری این که نجاتگران هلال احمر در هر ساعت از شبانه‌روز، آماده امداد‌رسانی هستند، تصریح کرد: شماره تلفن 112 پل ارتباطی بین مردم و صدای امداد جمعیت هلال احمر است و اطلاع رسانی سریع به هر نحو ممکن باعث کاهش آسیب در حوادث می گردد.

گفتنی است در این محور افاغنه زیادی با خودروهایی به طور غیرمجاز اقدام به حمل مسافران اتباع خارجی به شهرهای همجوار می کنند که به علت شیب تند سربالایی و سرعت بالا منجر به واژگونی یا تصادف می شوند.

انتهای پیام/

301391