وعده قاضی‌زاده هاشمی؛

حل مشکل بازار سرمایه در سه روز

نامزد انتخابات ریاست‌جمهوری گفت: سه روزه می‌توان مشکل بازار سرمایه را حل کرد و امیدوارم در روزهای اول «دولت سلام» این بحران حاد برطرف شود.
تصویر حل مشکل بازار سرمایه در سه روز

به گزارش سایت خبری پرسون، امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی روز چهارشنبه، گفت: چهاردهه است ملت ایران در گذرگاه‌های سخت قرار گرفته و امید است نخستین دولت در گام دوم انقلاب دولت تحولی باشد. «دولت سلام» آمده است تا به جوانان و عزم ملت ایران سلام کند تا با همراهی مردم مسیر اشتباه را اصلاح و نقاط قوت را تقویت کند. با استفاده از تجارب و ظرفیت خود و استفاده از تجارب جهانی یک رویکرد جدید اتخاذ کند.

نامزد انتخابات ریاست جمهوری عنوان کرد: با بی‌ثباتی شغلی خبرنگاران آشنا هستم و متاسفانه توجه لازم نشده است. امیدوارم بخش حقیقی رسانه، افراد و برنامه‌ها و جهت‌گیری فکری و نقاط ضعف و قدرت را حقیقتا معرفی کنند تا مردم انتخاب درستی داشته باشند.

قاضی‌زاده‌ هاشمی عنوان کرد: مردم ما شایسته بهترین‌ها هستند و دوره دولت لبخندها و اشک‌های صوری و جلب احساسی مردم گذشته و امیدوارم در چهل سالگی انقلاب براساس برنامه حقیقی جوانان و نخبگان شایسته به میدان بیایند و بجای گول زدن مردم با اشک و لبخند، دولت را از دره ناکارامدی سیاست بازان نجات دهیم و عملگرایان کار را برعهده بگیرند و دیگر شاهد رفیق بازی نباشیم و شایستگان دولت را در دست بگیرند.

منبع: ایرنا

301027