جانشین فرمانده سپاه الغدیر استان یزد در گفت وگو با پرسون عنوان کرد:

حضور پرشور و انتخاب اصلح؛ دو مولفه مهم برای فتح خرمشهر انتخابات

جانشین فرماندهی سپاه الغدیر استان با مهم خواندن انتخابات پیش رو اظهار داشت: قطعا مردم ما در این انتخابات نیز همچون گذشته خوش خواهند درخشید و با حضور پرشور و انتخاب اصلح برگ زرینی به افتخارات کشور اضافه خواهند کرد.
تصویر حضور پرشور و انتخاب اصلح؛ دو مولفه مهم برای فتح خرمشهر انتخابات

جانشین فرمانده سپاه الغدیر استان یزد در گفت وگو با خبرنگار سایت خبری پرسون یزد، با تبریک سالروز فتح خرمشهر و گرامی داشت یاد و خاطره شهدای دفاع مقدس، سوم خرداد را نماد قدرت الهی و پیروزی حق بر باطل دانست و گفت: ایمان، ایثار، همدلی و همبستگی از مهمترین مولفه های پیروزی در دوران دفاع مقدس به ویژه در عملیات بیت المقدس بودند.

سرهنگ حسین زارع کمالی افزود: عملیات فتح خرمشهر نشان داد که هر کجا جهاد و عمل صالح با یکدیگر باشد و نگاه به درون نظام و ظرفیت های داخلی معطوف شود موفق خواهیم بود.

وی با اشاره به فرموده امام راحل که«خرمشهر را خدا آزاد کرد» بیان داشت: باید مواظب باشیم که در جهاد اکبر که مبارزه با هوی نفس و خودبزرگ بینی است مغلوب شیطان نشده و مغرور نشویم چرا که در این صورت قطعا شکست خواهیم خورد.

زارع کمالی با اشاره به پیروزی های اخیر فلسطینی ها و جبهه مقاومت در برابر رژیم صهیونیستی ابراز داشت: حوادث اخیر نشان داد که با ایمان به خدا،توسل به حضرات معصومین، ولایت مداری و اطاعت از فرامین رهبر معظم انقلاب می توان در برابر جبهه استکبار ایستادگی کرده و او را به خاک مذلت نشاند.

وی در بخش دیگری از سخنانش به فرموده رهبر انقلاب مبنی بر اینکه «خرمشهرها در پیش است» اظهار داشت: دشمنان ما همواره تلاش کردند بعد از جنگ نیز خرمشهر های زیادی را از جمله جنگ فرهنگی، اقتصادی، رسانه ای، و...، برای ما ایجاد کنند و مردم را از نظام دلسرد نمایند اما ملت بزرگ ایران همواره هوشمندانه و با درک موقعیت عمل کرده است.

جانشین فرماندهی سپاه الغدیر استان با مهم خواندن انتخابات پیش رو اظهار داشت: قطعا مردم ما در این انتخابات نیز همچون گذشته خوش خواهند درخشید و برگ زرینی به افتخارات کشور اضافه خواهند کرد و قطعا علاوه بر حضور پرشور در این عرصه با انتخاب فردی اصلح، توانمند که معتقد به توانایی های داخلی و دارای نگاه درون به کشور بوده و همچنین گوش به فرمان رهبر عالیقدر برای پیشبرد اهداف عالیه نظام مقدس اسلامی است خرمشهر دیگری را فتح خواهند کرد و یقینا نتیجه این فتح و ظفر پیشرفت و اعتلای کشور و زندگی مردم خواهد بود

انتهای پیام/

حیران_استان یزد

290462

مطالب مرتبط