استاندار کردستان:

زمینه برگزاری یک انتخابات پرشور مهیاست/ مردم فریب تبلیغات رسانه‌های برانداز را نخورند

استاندار کردستان گفت: زمینه برگزاری یک انتخابات پرشور و مردمی مهیاست، بنابراین نباید مردم فریب تبلیغات رسانه‌های بیگانه و برانداز را در این زمینه بخورند، زیرا تلاش آنان همواره پایین آوردن سطح مشارکت مردم است.

تصویر زمینه برگزاری یک انتخابات پرشور مهیاست/ مردم فریب تبلیغات رسانه‌های برانداز را نخورند

به گزارش سایت خبری پرسون از کردستان، بهمن مرادنیا؛ استاندار کردستان امروز در مراسم گرامیداشت سالروز فتح آزادسازی خرمشهر از دست دشمن بعثی در سخنانی اظهار داشت: کاری که رزمندگان ما در دوران دفاع مقدس در آزادسازی خرمشهر انجام دادند به حدی بزرگ و تاریخی بود که برای همیشه در اذهان آزادیخواهان باقی خواهد ماند.

استاندار کردستان تاکید کرد: اکنون خرمشهر به‌عنوان نماد استواری و مقاومت در کشور و جهان شناخته می‌شود و یاد رزمندگان در این خطه همیشه زنده خواهد ماند.

مدیر ارشد استان کردستان بیان داشت: امروز ایران اسلامی در بالاترین قدرت دفاعی و نظامی قرار دارد و همین امر باعث بازدارندگی دشمنان این نظام الهی و ملت شده است که این را باید افتخاری بزرگ دانست.

مرادنیا در ادامه سخنان خود به انتخابات پیش‌رو اشاره داشت و گفت: خوشبختانه زمینه برگزاری یک انتخابات پرشور و مردمی مهیاست، بنابراین نباید مردم فریب تبلیغات رسانه‌های بیگانه و برانداز را در این زمینه بخورند، زیرا تلاش آنان همواره پایین آوردن سطح مشارکت مردم است.

استاندار کردستان تاکید کرد: امروز ملت ایران برای پاسداشت خون پاک شهدای انقلاب اسلامی و تجدید بیعتی دوباره با آرمان‌های انقلاب اسلامی در پای صندوق‌های رای حضور پیدا خواهند کرد و حماسه‌ای دیگر را رقم خواهند زد.

ناصر عباسعلی ـ استان کردستان

290513