روابط عمومی‌ها سازمان بیمه سلامت را به سمت ارتباط موثر با بیمه شدگان می‌برند

مدیرکل حوزه هیات مدیره و مدیرعامل سازمان بیمه سلامت گفت: روابط عمومی‌ها سازمان بیمه سلامت را به سمت ارتباط موثر با بیمه شدگان می‌برند و این رویکرد علمی در دوره جدید مدیریتی سازمان بیمه سلامت وجود دارد.
تصویر روابط عمومی‌ها سازمان بیمه سلامت را به سمت ارتباط موثر با بیمه شدگان می‌برند

به گزارش سایت خبری پرسون، علی رضا اعرابی در مراسم روز روابط عمومی و ارتباطات که با حضور مدیرعامل و معاونان سازمان بیمه سلامت برگزار شد، افزود: همواره شاهد تلاش و جدیت روابط عمومی‌ها در انجام وظایف و امور محوله هستیم و باید از این تلاش‌ها تشکر کنیم.

وی ادامه داد: روابط عمومی‌ها پابه‌پای بقیه ارکان سازمان بیمه سلامت در انجام همه فعالیت‌ها حضور فعال دارند و مسئولان روابط عمومی رسالت سنگینی بر عهده دارند.

مدیرکل حوزه هیات مدیره و مدیرعامل سازمان بیمه سلامت بیان کرد: در سازمان‌هایی که نگاه مشتری محور دارند، روابط عمومی‌ها حلقه اصلی ارتباط سازمان و مردم هستند.

سازمان بیمه سلامت در دوره جدید مدیریتی به سمت یک سازمان بیمه شده محور حرکت کرده است تا بیمه شدگان خدمات بهتری دریافت کنند.

اعرابی اظهار کرد: در روابط عمومی سازمان بیمه سلامت این نگاه و رویکرد علمی وجود دارد که سازمان را به سمت ارتباط موثر با بیمه شدگان می‌برد.

290275