بیانیه باشگاه پیکان درخصوص بازی با سایپا

باشگاه پیکان درباره حواشی دیدار تیم فوتبالش برابر سایپا بیانیه‌ای صادر کرد.
تصویر بیانیه باشگاه پیکان درخصوص بازی با سایپا

به گزارش سایت خبری پرسون به نقل از سایت رسمی موسسه فرهنگی ورزشی ایران‌خودرو (پیکان)، از روز گذشته یک شایعه عجیب پیرامون تعویض ششم تیم فوتبال پیکان در دیدار با سایپا در فضای مجازی منتشر شده و این مساله امروز از جانب نماینده مردم قائمشهر در مجلس شورای اسلامی نیز در صحن مورد اشاره قرار گرفت.

از این رو باشگاه پیکان ضمن تکذیب این شایعه بیانیه‌ای را صادر کرد که در ادامه آمده است:

"برخی کانال‌های مجازی در روزهای گذشته و پس از برد تیم پیکان مقابل سایپا با انتشار اخباری نادرست و عجیب باشگاه فرهنگی ورزشی پیکان را به تبانی متهم کردند! به تبع آن جناب آقای کمال علیپور، نماینده مردم قائمشهر در مجلس شورای اسلامی نیز امروز در نطق خود به این شایعه دامن زد.

باشگاه پیکان ضمن تکذیب این گونه شایعات که پس از حواشی بازی با تیم سایپا شکل گرفته است بار دیگر تاکید می‌کند که با تمام توان از منافع تیم فوتبال خود دفاع خواهد کرد و تلاش برای تثبیت پیروزی و دفاع از حقوق این تیم در دستور کار قرار خواهد داد.

این باشگاه بار دیگر از رسانه‌ها و فعالان شبکه‌های اجتماعی و هم‌چنین اشخاص حقیقی و حقوقی درخواست دارد از انتشار اخبار کذب درباره پرونده دیدار با سایپا بپرهیزند و اجازه بدهند کمیته انضباطی در کمال آرامش و در راستای عدالت حکم خود را صادر کند.

در پایان ذکر این نکته ضروری است که با توجه به مطرح شدن شایعه عجیب توسط برخی مقامات رسمی کشور، حق پیگیری حقوقی درباره این اخبار جعلی برای موسسه فرهنگی ورزشی ایران‌خودرو (پیکان) محفوظ است."

290229