شهردار سنندج عنوان کرد:

رونمایی از عظیم‌ترین پیکره کشور در پارک «آبیدر»

شهردار سنندج از رونمایی از بزرگترین پیکره کشور تحت عنوان پیکره «ایثار و مقاومت مردم کردستان» در پارک آبیدر این شهر خبر داد.

تصویر رونمایی از عظیم‌ترین پیکره کشور در پارک «آبیدر»

به گزارش سایت خبری پرسون از کردستان، حشمت‌الله صیدی؛ شهردار سنندج امروز در نشست خبری اظهار داشت: بزرگترین پیکره کشور تحت عنوان پیکره «ایثار و مقاومت مردم کردستان» به مناسبت سوم خردادماه سالروز آزادسازی خرمشهر در پارک آبیدر این شهر با حضور مسئولان و مدیران رونمایی می‌شود.

شهردار سنندج در ادامه سخنان خود تاکید کرد: در کنار افتتاح و رونمایی از این پیکره، 2 طرح عمرانی نیز در بخش مدیریت شهری در سنندج افتتاح و به بهره برداری می رسد.

صیدی افزود: یکی از برنامه‌های شهرداری در سالهای اخیر توسعه پارک جنگلی آبیدر با حفظ شکل آن بوده است، زیرا پارک آبیدر در طول سال مقصد بسیاری از گردشگران دیگر استانهاست.

وی به برخی از این طرح‌ها در پارک آبیدر اشاره داشت و گفت: از مهمترین این طرح‌ها در پارک آبیدر سنندج می‌توان به احداث بلوار هنرمند عباس کمندی، ساخت پیست دوچرخه سواری، ساخت پارک مشاهیر و... اشاره کرد.

شهردار سنندج در پایان سخنان خود گفت: همزمان با افتتاح بزرگترین پیکره در پارک آبیدر سنندج، دو طرح «پل معلق» و مجموعه تفریحی «زیپ لاین» نیز به بهره‌برداری خواهد رسید.

ناصر عباسعلی ـ استان کردستان

290125