نظارت کمیسیون آموزش بر روند برگزاری امتحانات نهایی

یک عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی با دادن این اطمینان به خانواده‌ها که اعضای این کمیسیون و سایر نمایندگان بر روند برگزاری امتحانات نهایی نظارت می‌کنند گفت که دانش آموزان و اولیای آنها هرگونه موردی مبنی بر رعایت نکردن پروتکل‌های بهداشتی در محل برگزاری آزمون را دیدند به نمایندگان گزارش دهند.
تصویر نظارت کمیسیون آموزش بر روند برگزاری امتحانات نهایی

به گزارش سایت خبری پرسون، فرهاد بشیری، با اشاره به برگزاری امتحانات نهایی به صورت حضوری اظهار کرد: با توجه به این‌که امتحانات نهایی به صورت حضوری برگزار می‌شود، رعایت پروتکل‌ها و دستورالعمل‌های بهداشتی در محل برگزاری آزمون امری ضروری است و ما بر آن نظارت داریم.

وی ادامه داد: نگرانی‌هایی در این باره وجود داشت که کمیسیون آموزش به طور مستمر به وزارت آموزش و پرورش منعکس کرد هرگونه گزارش رسیده به از مناطق، استان و دانش آموزان و اولیای آنها سریعا به وزارت آموزش منعکس می‌شود.

وی اضافه کرد: اعضای کمیسیون آموزش و نمایندگان در سراسر کشور در برخی حوزه‌های امتحانی حضور پیدا کردند و گزارشات را به این وزارتخانه منعکس کردند باز هم اگر در روند برگزاری امتحانات موردی مبنی بر رعایت نشدن پروتکل‌های بهداشتی دیده شد سریعا به کمیسیون آموزش و نمایندگان اعلام کنند تا پیگیری‌های لازم صورت گیرد.

این عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی مجددا تاکید کرد: کمیسیون آموزش بر روند برگزاری امتحانات نهایی نظارت دارد. هیچ گونه مماشاتی با رعایت نشدن پروتکل‌ها نداریم قطعا هرگونه گزارشی را سریع پیگیری کرده و به وزارت آموزش اعلام می‌کنیم کما این‌که تاکنون هم این کار صورت گرفته است. باز هم از دانش آموزان و اولیای آنها می‌خواهیم که اگر موردی درباره‌ی رعایت نکردن پروتکل‌های بهداشتی‌ مشاهده کردند به نمایندگان اعلام کنند تا سریع پیگیری صورت گیرد.

منبع: ایسنا

289875