تذکرات کتبی نمایندگان به مسئولان اجرایی کشور

یک عضو هیات رییسه مجلس تذکرات کتبی نمایندگان به مسئولان اجرایی کشور را قرائت کرد.
تصویر تذکرات کتبی نمایندگان به مسئولان اجرایی کشور

به گزارش سایت خبری پرسون، این تذکرات کتبی که در جلسه علنی مجلس توسط علی کریمی فیروزجائی قرائت شد به شرح زیر است:

گودرز وند چگینی به وزیر اقتصاد: رسیدگی به موضوع به تعطیلی کشاندن صنایع استان گیلان در اثر سودهای سنگین تسهیلات برخی بانک‌های استان گیلان، فعال‌سازی کارخانجات مصادره شده توسط بانک‌های کشور.

مهدی عسگری به رییس جمهور و وزیر امور خارجه: لزوم انجام مذاکرات در چارچوب قانون اقدام راهبردی و مشروط به انجام کامل تعهدات طرف غربی.

حسینی کیا به وزیر جهاد کشاورزی: علت بی‌برنامگی و عدم نظارت بر بازار گوشت و مرغ چیست؟

محمد مهدی زاهدی به وزیر جهاد کشاورزی و وزیر صنعت: کنترل بازار اقلام خوراکی به ویژه مرغ.

ورناصری قندعلی به همراه ۱۶ نفر از نمایندگان به رییس جمهور: لزوم کنترل آشفتگی بازار به ویژه بازار میوه.

کعب عمیر به وزیر بهداشت: تکمیل ساختمان مرکز جامع سلامت حوزه انتخابیه با توجه به شرایط کرونا.

حسین گودرزی به وزیر جهاد کشاورزی: ضرورت اصلاح قیمت گندم در سال جاری.

نوش آبادی به وزیر راه: لزوم تسریع در کنترل و نظارت مسکن و اجاره بها و برخورد با سوداگران مسکن و الزام مالکان به عقد قرارداد دو ساله در شرایط کرونایی کشور.

محمد وحیدی به همراه ۲۲ نفر از نمایندگان به رییس جمهور و وزیر آموزش و پرورش: لزوم توجه ویژه به نیروهای رسمی و خدماتی آموزش و پرورش که از پرداخت فوق‌العاده شغل و مزایا محروم هستند.

فاطمه رحمانی به رییس جمهور: علت برخورد دوگانه ستاد ملی کرونا در خصوص سفر به عتبات و ترکیه چیست؟

راستینه به همراه ۵۵ نفر از نمایندگان به وزرای کار، نفت و نیرو: لزوم پیگیری تضییع حقوق کارگران فصلی و کارگران فنی به ویژه جوشکاران در کارگاه‌های انتقال خطوط انرژی و پرداخت حقوق و مزایا.

حسین گودرزی به همراه ۵۵ نفر از نمایندگان به وزیر فرهنگ: ضرورت نظارت بر شبکه نمایش خانگی و جلوگیری از توهین به فرهنگ و اقوام و پاره فرهنگ‌های ایرانی، ضرورت جبران خطای صورت گرفته و برخورد با ناظران و متولیان حوزه شبکه پخش وزارت ارشاد.

جلال محمود زاده به وزیر کشور: علت عدم دقت در انتخاب محل دفن پسماندهای شهری از نظر مسئولان اجتماعی و جغرافیایی چیست؟

ذاکر به وزیر فرهنگ: ضرورت نظارت بر سریال‌های تلویزیونی و جلوگیری از توهین به نمادهای سنتی متحد آذربایجان غربی.

محمدرضا احمدی به همراه ۱۷ نفر از نمایندگان به وزیر کشور و رییس جمهور: ضرورت حمایت از مردم سراوان و روستاهای اطراف سایت زباله سراوان.

ورناصری قندعلی به همراه ۳۵ نفر از نمایندگان به رییس جمهور: علت واکسینه شدن فقط یک درصد از مردم با توجه به تعدد قابل تامل طیف‌های گروه‌های پرخطر در کشور چیست؟

بابایی کارنامی به همراه ۲۸ نفر از نمایندگان به رییس جمهور: علت وضعیت افسارگسیخته و گرانی بازار چیست؟ همچنین تذکر به همراه ۱۵ نفر از نمایندگان به وزیر نفت: چرا طرح‌های ۱۷گانه گاز رسانی استان مازندران از جمله مرکز تعطیل می‌باشد، چرا وزارت نفت در انتصابات و پرداخت حقوق و دستمزد طبق قانون عمل نمی‌کند؟

جعفر راستی به همراه ۱۹ نفر از نمایندگان به رییس جمهور: لزوم عدم انعقاد قرارداد همکاری با کشورهای غربی بعد از انعقاد سند همکاری ایران و چین.

علیزاده برمی همراه ۳۲ نفر از نمایندگان به وزیر کشاورزی: مجوز قانونی شما برای گسترش روزافزون کشت محصولات نسل‌ برانداز تراریخته چیست؟

علیزاده برمی به همراه ۴۰ نفر از نمایندگان به وزیر بهداشت: رسیدگی به وضعیت استخدامی پرستاران و نیروهای خدماتی فعال در بیمارستان‌ها در دوران کرونا.

شادمهر به همراه ۴۰ نفر از نمایندگان به وزیر کار: علت قصور سازمان بهزیستی در ایفای وظایف قانون و حمایت از مددجویان چیست؟

289523