عضو مجمع اصولگرایان استان اصفهان مطرح کرد؛

تقویت اعتماد مردم به نظام با شفافیت

عضو مجمع اصولگرایان استان اصفهان گفت: کاندیداهای انتخابات ۱۴۰۰ می‌توانند با عملکرد شفاف خود اعتماد مردم به نظام را مستحکم کنند و تتضمین کننده راه انقلاب باشند.
تصویر تقویت اعتماد مردم به نظام با شفافیت

به گزارش سایت خبری پرسون از اصفهان، کمال حیدری در گفت‌وگو با خبرنگاران با اشاره به لزوم توجه به شفافیت در عملکرد مسئولان و همچنین کاندیداهای ششمین دوره انتخابات شورای شهر اظهار داشت: باید توجه داشت که عملکرد برخی بد برخی از مسئولان و همچنین هجمه‌های تبلیغاتی گسترده دشمن در کشور و به ویژه در فضای مجازی که در دسترس همه افراد است، همراهی مردم با مسئولان و نظام را دچار چالش می‌کند.

وی با بیان اینکه دشمن سرمایه‌گذاری گسترده‌ای را در راستای تبلیغات در فضای مجازی برای فاصله انداختن بین مردم و نظام انجام داده است، تصریح کرد: از سویی نیز باید توجه داشت که برخی از مردم سواد رسانه‌ای لازم را ندارند و نمی‌توانند برخی از موارد تبلیغاتی در فضای مجازی را تجزیه و تحلیل کنند.

برخی از عملکرد مسئولان جای دفاع ندارد

عضو مجمع اصولگرایان استان اصفهان با اشاره به اینکه برخی از موارد نیز در فضای مجازی مصادیق واقعی را مطرح و کل مسئولان و نظام را زیر سوال می‌برند، اضافه کرد: در این موارد جای دفاعی نیز وجود ندارد و مردم نیز تنها به این مصادیق استناد می‌کنند.

وی با تاکید بر اینکه منطقی نیست که کسی بخواهد در سرنوشت خود دخالت نداشته باشد، ابراز داشت: از سوی دیگر باید افرادی به عنوان کاندیدا معرفی شوند که امین مردم باشد و بتواند مسئولیتی که بر دوش آن گذاشته می‌شود را پوشش دهد.

شعارهای تبلیغاتی باید با شعور همراه باشد

حیدری با تاکید بر اینکه شعارهای تبلیغاتی باید با شعور همراه باشد، ابراز داشت: باید پیشینه افراد مورد توجه باشد و عملکرد و برنامه منطقی را ارائه دهد.

وی با بیان اینکه حامیان کاندیداها نیز باید مورد توجه باشند، ادامه داد: از سویی شهروندان باید از افراد قابل اعتماد در خصوص کاندیداها تحقیق کنند و پس از آن دست به انتخاب بزنند.

عضو مجمع اصولگرایان استان اصفهان با اشاره به اینکه همه کاندیداها در ابتدای فعالیت رفتار و کردار خوبی داشته‌اند، ادامه داد: اما در ادامه راه روند ادامه مسیر به نفس افراد بر می‌گردد که چه میزان امانتدار و عزت نفس داشته باشند.

دشمنان به دنبال جدا کردن مردم از نظام هستند

وی با اشاره به لزوم حضور حداکثری مردم در انتخابات ۱۴۰۰ ابراز داشت: امروز همه دنیا به دنبال جدا کردن مردم از نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران هستند و کاندیداها می‌توانند با عملکرد شفاف خود و قرار گرفتن تمام برگه اعمالشان در اتاق شیشه‌ای اعتماد مردم به نظام را مستحکم کنند و تضمین کننده راه انقلاب باشند.

حیدری با بیان اینکه مردم باید برای انتخابات ۱۴۰۰ وقت بگذارند، افزود: برای انتخاب فرد شایسته و متعهدی که قرار است برای شورای شهر و ریاست جمهوری انتخاب شود حداقل یک روز زمان گذاشته شود تا به انتخاب درستی برسند.

کاندیداهای شورای شهر اصفهان با جنبش «ازما» خودشان را محک بزنند

وی در خصوص جنبش «ازما» نیز ابراز داشت: هر چالشی که فرد خودش را محک بزند ارزشمند است و فرد را برای خدمت بهتر پویا می‌کند و از این رو از کاندیداهای این دوره شورای شهر اصفهان درخواست دارم حتماً در این چالش مشارکت داشته باشند.

منبع:مهر

289857