نائب رئیس برند Londvil در گفتگو با پرسون؛

اعتماد به بازار سرمایه برگردد

نائب رئیس برند Londvil در گفتگو با پرسون اظهار داشت: زمانی تولید کننده سرمایه خود را در کشور به کار می گیرد که اعتماد و امنیت به بازار سرمایه برگردد.
تصویر اعتماد به بازار سرمایه برگردد

به گزارش سایت خبری پرسون، عباس خوشبخت عضو کمیسیون بازرسی اتحادیه خرازی و صنوف وابسته شهرستان فردیس در حاشیه اجرای نمایشگاه ایران بیوتی که در محل دائمی نمایشگاه بین المللی تهران برگزار گردید در گفتگو با خبرنگار اقتصادی سایت خبری پرسون با اشاره به نامگزاری شعار امسال که رهبر معظم انقلاب آن را سال تولید، مانع زدایی ها، پشتیبانی ها نامیدند، اظهارداشت: در راستای اخذ سرمایه در گردش، نامه ای مبنی بر اینکه در سامانه بهینه یاب ثبت نام نماییم، دریافت کردم.

نائب رئیس برند Londvil با اشاره به اینکه در این نامه به مواردی برخورد کردم که برایم سوال برانگیز بود، بیان کرد: با پیگیری هایی که از وزارت صنعت، معدن و تجارت شد، مشخص گردید که تولید کننده بایستی تا ۶۰ درصد اقدامات را برای ایجاد کار تولیدی خود انجام دهد تا توسط کارشناس تایید گردد. این مورد از موانعی است که برای تولید کننده وجود دارد.

وی ادامه داد: اگر تولید کننده آنقدر سرمایه داشته باشد که تا ۶۰ درصد کار را خودش پیش ببرد، دیگر چه نیازی به دریافت این سرمایه داشتیم و مابقی ۴۰ درصد باقی مانده کار خود را نیز انجام می دادیم تا دیگر زیر قرض و دین دولت نرویم.

خوشبخت تاکید کرد: افرادی که تصمیم به راه اندازی کار تولیدی می کنند، نیازمند دریافت سرمایه و حمایت از سمت دولت می باشند. قطعا بایستی در اساسنامه مجوزها و پرداخت وام به تولیدکنندگان، اصلاحاتی صورت گیرد. تشویق هایی نیز برای تولید کنندگان در بحث مالیات، تامین اجتماعی و ...‌ در نظر گرفته شود.

این تولید کننده ادکلن های برند با اشاره به اینکه در کشورهای توسعه یافته امتیازی را برای تولید کننده قائل هستند و بعد از رسیدن تولید کننده به سوددهی، سهم سود خود از آن تولیدی را می پردازد، توضیح داد: مسئولین امر و دولت نیز مالیات را که از حقوق آنهاست، در ابتدای کار برای تولیدکنندگان صفر در نظر بگیرند؛ بعد از رسیدن به سوددهی از آنان دریافت نمایند تا تولیدکنندگان به ورشکستگی دچار نشوند.


خوشبخت تاکید کرد: زمانی تولید کننده سرمایه خود را در کشور به کار می گیرد که اعتماد و امنیت به بازار سرمایه برگردد.

وی در پایان با اشاره به سیاستی که زمانی ابر قدرتی چون برند سامسونگ که در کره جنوبی به بحران خورد و بکار گرفت اشاره کرد و گفت: دولت کره انقدر اعتماد بین مردم ایجاد کرده بود که مردم طلاهای خود را به فروش گذاشتند تا بدهی دولت خود را پرداخت نمایند و مملکتشان امروز حرف اول اقتصادی را در دنیا می زند؛ این پیشرفت و آبادانی حاصل اعتماد دوطرفه دولت و مردم بود.

گزارش از ساراپیرانه
انتهای پیام/

289724

مطالب مرتبط