تجمع اعتراضی مردم سنندج در محکومیت جنایت صهیونیست‌ها/ اضمحلال رژیم اسرائیل فرا رسیده است

تجمع اعتراضی مردم سنندج همزمان با سراسر کشوردر محکومیت جنایت صهیونیست‌ها در مسجد جامع این شهر برگزار شد.

تصویر تجمع اعتراضی مردم سنندج در محکومیت جنایت صهیونیست‌ها/ اضمحلال رژیم اسرائیل فرا رسیده است

به گزارش سایت خبری پرسون از کردستان، تجمع اعتراضی مردم سنندج همزمان با سراسر کشوردر محکومیت جنایت صهیونیست‌ها علیه ملت بی دفاع فلسطین امروز در صحن مسجد جامع این شهر برگزار شد.

در این تجمع اعتراضی شرکت کنندگان ضمن محکوم کردن جنایت صهونیست‌ها، خواستار وحدت جهان اسلام در برابر جنایت ضدبشری اسرائیل غاصب شدند و پرچم این رژیم غاصب و کودک‌کش را به آتش کشیدند.

ماموستا فایق رستمی؛ نماینده مردم کردستان در مجلس خبرگان رهبری در جمع معترضین به جنایات رژیم صهیونیستی بیان داشت: اسلام در برابر جنایت‌های اسرائیلی‌ها و دیگر دولت‌های مستکبر باید وحدت داشته باشد و جبهه‌ای در مقابل این خونریزی‌ها علیه مسلمین ایجاد کنند.

امام جمعه سنندج در ادامه تشریح کرد: زمان بیداری جهان اسلام اکنون است، اکنون تنها با بیداری جهان اسلام می‌توان سدی در مقابل این همه جنایت علیه ملت بی‌دفاع فلسطین ایجاد کنیم.

نماینده مردم کردستان در مجلس خبرگان رهبری گفت: دشمنان در این سال‌ها نشان داده‌اند که همواره به دنبال تضعیف کشورهای اسلامی و نیز غارت ثروت‌های آنان هستند که بی شک این اعمال ضدبشری با غفلت جهان اسلام و سران آن روی می‌دهد.

ماموستا رستمی در بخش دیگری از سخنان خود تاکید کرد: سکوت جهان، سکوت مدعیان دروغین حقوق بشر و ناگوارتر از آن سکوت کشورهای اسلامی به نوعی چراغ سبزی به صهیونیستها برای تداوم و شدت بخشیدن به نسل‌کشی در فلسطین است.

این عالم اهل سنت گفت: طبق نص صریح قرآن کریم سکوت در مقابل ظالم و زورگو ناپسند و غیرقابل قبول است، اسلام همواره بر دفاع از محرومان و مستضعفان تاکید داشته و دارد و امروز نیز همان روز است.

نماینده مردم کردستان در مجلس خبرگان رهبری ادامه داد: سران اسلامی باید به فریاد ملت فلسطین برسند، ملتی که در هفته‌های اخیر زیر شدیدترین حملات زمینی و هوایی اسرائیل غاصب قرار گرفته‌اند.

امام جمعه سنندج خاطرنشان کرد: اضمحلال رژیم غاصب اسرائیل فرا رسیده است، بنابراین باید برای تحقق این مهم در جهان، مسلمین به یک وحدت و اجماع بزرگ و تاریخی برسند.

ناصر عباسعلی ـ استان کردستان

289669