حسن لطفی در گفتگو با پرسون مطرح کرد:

تلاش برای حضور متخصصان تهرانی در شورای شهر و شهرداری تهران

حضور نیروهای متخصص در شورای شهر و شهرداری تهران از دغدغه‌های شورای سیاست گذاری مدیران متخصص شهر تهران است این شورا در تلاش است با جذب نیروهای واجد شرایط نامزدهای اصلح را به مردم معرفی و روانه شورا کند.
تصویر تلاش برای حضور متخصصان تهرانی در شورای شهر و شهرداری تهران

حسن لطفی رئیس شورای سیاست گذاری مدیران متخصص شهر تهران در گفتگو با پرسون گفت: ستاد مدیران متخصص شهر تهران نزدیک به سه سال است که برای انتخابات شورای شهر تهران در ۱۴۰۰ برنامه ریزی و پژوهش کرده است و نیروهای خود را بازیابی و بعد از رویش‌ها و ریزش‌ها به یک ستاد کاملا پای کار و فعال رسانده است و با عزمی راسخ به‌دنبال فتح شایسته سالارانه و کاملا تخصصی برای رسیدن به بهشت است و به دنبال یک شهردار متخصص، پاکدست، کارامد و با انگیزه خدمت به مردم است

لطفی با بیان مطلب فوق افزود: ستادها، گروه‌ها، تشکلها و مجامع در حوزه شهری و کانالهای شهری با استقبال از ستاد مدیران متخصص شهر تهران، تمایل خود را برای یک ائتلاف تخصصی با پرچمی که مدیران متخصص شهر تهران برافراشته‌اند، اعلام کرده اند و در پی آنند که با همگرایی و اتحاد جمعی درون مجموعه پرسنل شهرداری تهران، نخبگان شهری و شهروندان تهرانی تغییری اساسی و بنیادی در شهرداری تهران رخ دهد.

ترس جبهه های سیاسی نسبت به استقبال مردم از جریان های تخصصی محور و لیست مدیران متخصص شهر تهران

رئیس شورای سیاست گذاری مدیران متخصص شهر تهران در ادامه سخنان خود گفت: تحلیل های گوناگون از تحلیلگران انتخاباتی و نظرسنجی ها، نشان می‌دهد که مردم اقبال خوبی به لیست‌هایی که شامل افراد متخصصند، دارند. سیاسیون مطرح از این مسئله وحشت دارند. افراد سیاسی در مصاحبه‌هاشان خود را مدافع تخصصی شدن شورای شهر و شهرداری می‌دانند، در حالی‌که همیشه با لیست های سیاسی وارد شورای شهر شدهاند. این تناقض در رفتار و گفتار، نشان می‌دهد که‌ در واقع اینچنین نیست و آقایان سیاسی احساس خطر کرده اند و می‌خواهند سوار موجی شوند که ما چندین سال است با شعار غیر سیاسی بودن شورای شهر راه انداختهایم و محکم در این راه قدم گذاشته ایم.

وی ادامه داد: ما از همین تریبون از همه تشکل های همسو و گروه‌های دیگر که در راستای یک هدف، یعنی شورا و شهرداری متخصص، کارآمد، پاکدست و بدور از سیاسی کاری فعال هستند، خواهشمندیم به جای لیستهای متعدد و بی اثر با همدلی و همراهی به جمع ما بپیوندند تا در چارچوب منطقی به یکدیگر کمک کنیم و نامزد اصلح را به مردم معرفی کنیم.

در پایان لازم است گفته شود: نیروهای ما در آماده باش کامل در ۱۰ پهنه تهران ، (۲۲ منطقه)( ۱۳۷ ناحیه) (۳۵۴ محله) تهران به سر می‌برند و مهیای یک موج سازی بزرگ برای یک انتخاب شایسته و اصلح برای انتخابات شورای شهر تهران در ششمین دوره هستند

توجه: مطلب مندرج صرفا دیدگاه نویسنده است و رسانه پرسون در قبال آن هیچ موضعی ندارد.

289468

مطالب مرتبط