معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار قزوین روز روابط عمومی را تبریک گفت

به منظور گرامیداشت روز ارتباطات و روابط عمومی، منوچهر حبیبی رئیس شورای اطلاع رسانی استان، با صدور پیامی فرا رسیدن ۲۷ اردیبهشت روز ملی روابط عمومی و ارتباطات را تبریک گفت.
تصویر معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار قزوین روز روابط عمومی را تبریک گفت

به گزارش سایت خبری پرسون از قزوین، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار، با صدور پیامی فرارسیدن ۲۷ اردیبهشت روز ملی روابط عمومی و ارتباطات " را تبریک گفت.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری قزوین، متن پیام منوچهر حبیبی به شرح ذیل است:

درجهان امروز، روابط عمومی‌ها از ارکان مهم و تاثیرگذار اطلاع رسانی و حلقه پیوند مردم و مسئولین هستند. ​

تاکید مقام معظم رهبری بر اهمیت روابط عمومی ها به عنوان "بهترین نمایانگر اوضاع داخلی سازمان و منعکس کننده چگونگی مسائل سازمان ها " گواهی بر نقش بی بدیل روابط عمومی در سازمان است.

بدون شک، در جهان گسترده ارتباطی امروز، تولید با محتوای غنی، صداقت در اطلاع رسانی ، تلاش برای ایجاد رضایت دوسویه کارکنان و مخاطبان سازمان و جهت دهی به برنامه ریزی های سازمان بر مبنای احساس تعهد و مسئولیت اجتماعی ، از وظایف مهم روابط عمومی حرفه ای در هر سازمانی است.

اینجانب، با تبریک روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی، به تمامی فعالان این عرصه، تلاش بی شائبه این عزیزان را ارج نهاده و امیدوارم با تعهد، مسئولیت پذیری و رعایت اخلاق حرفه ای کارکنان روابط عمومی در تمامی سازمان ها به ویژه مدیران و کارکنان خدوم روابط عمومی های دستگاه ها و ادارات استان قزوین، شاهد ارتقاء سطح تعامل سازمان ها با مردم ورسانه ها باشیم.

منوچهر حبیبی
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار و رئیس شورای اطلاع رسانی استان قزوین

289135