معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار قزوین:

اربعین امسال با کارویژه غزه همراه باشد

کاظمی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار قزوین گفت: امسال اربعین باید به صورت ویژه به غزه بپردازیم و مجموع فعالیت‌های فرهنگی حوزه اربعین، اقامه عزای سیدالشهدا و محرم رنگ غزه و فلسطین بگیرد.
تصویر اربعین امسال با کارویژه غزه همراه باشد

به گزارش سایت خبری پرسون، از قزوین؛ عباس کاظمی، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار قزوین در جلسه ستاد اربعین استان تصریح کرد: جایگاه اربعین و نگاه ما به آن روشن است اما نکته‌ قابل توجه در اربعین سال جاری توجه ویژه به مسائل غزه و فلسطین است، ما در اربعین پرچم امام حسین (ع) را به دست می‌گیریم تا فرهنگ ظلم‌ستیزی و یاری مظلوم‌ را احیا کنیم که توجه به غزه در همین راستا است.

وی افزود: آنچه که امروز در صحنه غزه رخ می دهد استخوان‌سوز است، نمی‌توان بی توجه از کنار آن عبور کرد و این حوادث تلخ و بی‌سابقه در تاریخ را نادیده بگیریم، مسیری که مردم مظلوم فلسطین و غزه در پیش گرفتند همان مسیری است که اصول مبانی سیدالشهدا بر آن تاکید دارد.
معاون استاندار تاکید کرد: امسال اربعین باید به صورت ویژه به غزه بپردازیم و مجموع فعالیت‌های فرهنگی حوزه اربعین، اقامه عزای سیدالشهدا و محرم رنگ غزه و فلسطین بگیرد.
کاظمی با اشاره به شهادت رئیس جمهور، تاکید کرد: شهید رئیسی در برگزاری مراسم باشکوه اربعین بسیار تاثیرگذار بود و با مدیریت خود توانست نقش مهمی در اربعین به ویژه در سال های ۱۴٠۱ و ۱۴٠۲ داشته باشد و کارهای ویژه ای رقم خورد که ناشی از نگاه اعتقادی ایشان به اربعین بود، او اربعین را یک مناسبت تقویمی نمی‌دانست بلکه نگاه تمدنی به اربعین داشت و همه دولت را پای کار این مسئله آورده بود تا در امر برگزاری این رزمایش بزرگ سهیم باشند.
وی با اشاره به انتخابات ریاست جمهوری، تاکید کرد: بعد از حادثه شهادت رئیس جمهور، نظم و آرامش برقرار است و ذره ای اختلال و تزلزل در مسیر مدیریت کشور به وجود نیامده است، این ثبات و استحکام به صورت ویژه دیده شده و انتظار می رود که شاهد انتخاباتی پرشور باشیم.

681991