تحول روابط عمومی‌ها در ارتباط با دریافت کنندگان خدمات به واسطه فضای مجازی

مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل سازمان بیمه سلامت در یادداشتی نوشت: روابط عمومی‌های سازمان‌ها در سال‌های اخیر به سمت و سوی تازه‌ای در حال حرکت هستند که می‌توان از آن به عنوان تحولی در این عرصه یاد کرد. تحولی که به واسطه فضای مجازی منجر به ایجاد ارتباط مستقیم و گسترده با ذینفعان و دریافت کنندگان خدمات شده است.
تصویر تحول روابط عمومی‌ها در ارتباط با دریافت کنندگان خدمات به واسطه فضای مجازی

به گزارش سایت خبری پرسون، سید مهدی میرشاه ولد دراین یاد داشت به مناسبت ۲۷ اردیبهشت روز ارتباطات و روابط عمومی نوشت: تحول روابط عمومی‌ها مسیری ناگزیر در روزگار تحول رسانه‌ها محسوب می‌شود و این مسیر منجر به شفافیت بیشتر و ارتباط موثر با ذینفعان می‌شود. در نظام سلامت کشور و به خصوص در حوزه بیمه سلامت، یکی از مهم‌ترین اقدامات، اطلاع رسانی شفاف، به موقع و گسترده است تا بیمه شدگان بتوانند از آخرین تحولاتی که برای تسهیل امور بیمه شدگان انجام می‌شود، اطلاع پیدا کنند.

وی ادامه داد: اقدامات موثر سازمان بیمه سلامت برای تسهیل امور مربوط به بیمه شدگان، وقتی در مسیر صحیح اطلاع رسانی قرار می‌گیرد، منجر به تعامل بیشتر با ذینفعان و ارائه دهندگان خدمات شده و همچنین بیمه شدگان نیز می‌توانند به موقع از این تحولات آگاه شوند.

مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل سازمان بیمه سلامت بیان کرد: یکی دیگر از مواردی که باید توسط سازمان‌هایی مانند سازمان بیمه سلامت مورد توجه باشد، تحولات بین المللی در حوزه‌های بیمه‌های درمانی است. نگاه ویژه به اقدامات جهانی در زمینه بیمه‌های درمانی و ارائه این تحولات بین المللی به مدیران و تصمیم گیران می‌تواند در مسیر تصمیم سازی‌ها موثر باشد.

میرشاه ولد در این یادداشت افزود: در مجموع می‌توان گفت که روابط عمومی‌های سازمان‌های دولتی و غیردولتی در سال‌های اخیر به سمت و سوی تازه‌ای در حال حرکت هستند که می‌توان از آن به عنوان تحولی در این عرصه یاد کرد. تحولی که به واسطه فضای مجازی منجر به ایجاد ارتباط مستقیم و گسترده با ذینفعان و دریافت کنندگان خدمات شده است.

مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل سازمان بیمه سلامت نوشت: شیوع ویروس کرونا نیز نشان داد که آن‌چه در جهان امروز بیش از هر چیزی اهمیت دارد، ارتباطات گسترده و به موقع است. اتفاقی مهم که از مسیر رسانه‌ها و روابط عمومی‌ها می‌گذرد و در این مسیر نقش دانش و تجربه‌های بین المللی در اقدامات به موقع در نظام سلامت، اهمیت زیادی دارد.

میرشاه ولد بیان کرد: ضمن تبریک روز ارتباطات و روابط عمومی به همکاران سازمان بیمه سلامت، این روز را به همه افرادی که در روابط عمومی‌های سازمان‌ها و وزارتخانه‌ها به طور شبانه روزی فعالیت می‌کنند، تبریک می‌گوییم و امیدواریم که مسیر سخت مبارزه با بیماری کووید ۱۹ به واسطه اطلاع رسانی مناسب و ارائه آموزش‌های به موقع، برای جامعه سهل‌تر شود.

289061