در پاسداست مقام شهدای روحانی کردستان؛

تقدیم یک جلد کتاب قرآن از سوی رهبر انقلاب به خانواده شهید ماموستا عالی

با حضور نماینده ولی فقیه در استان کردستان، یک جلد کتاب قرآن از سوی رهبر معظم انقلاب به خانواده شهید ماموستا عالی تقدیم شد.

تصویر تقدیم یک جلد کتاب قرآن از سوی رهبر انقلاب به خانواده شهید ماموستا عالی

به گزارش سایت خبری پرسون از کردستان، با حضور حجت الاسلام و المسلمین عبدالرضا پورذهبی؛ نماینده ولی فقیه در استان کردستان امروز یک جلد کتاب قرآن از سوی رهبر معظم انقلاب به خانواده شهید ماموستا برهان عالی تقدیم شد.

در این مراسم، نماینده ولی فقیه در استان کردستان در سخنانی بیان داشت: در راه اعتلای این انقلاب شهدای زیادی به ویژه شهدای روحانی اهل سنت جان خود را فدا کرده‌اند که همه باید قدردان خانواده‌های این عزیزان باشیم.

حجت الاسلام و المسلمین پورذهبی تاکید کرد: در این میان از ابتدای انقلاب تاکنون دیده می‌شود که برخی از علمای اهل سنت توسط جریانات تندرو و تکفیری به جرم اعتدال و میانه‌روی به شهادت می‌رسند که این یک جنایت بشری است و در هیچ قاموسی نمی‌گنجد.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان با اشاره به شخصیت شهید ماموستا برهان عالی، افزود: جریان‌های تکفیری که با کمال قباحت مدعی اسلام هستند این عالم اهل سنت را در ماه مبارک رمضان و آنهم با زبان روزه به شهادت رساندند.

بر اساس این گزارش، شهید ماموستا برهان عالی در سن 56 سالگی در 22 رمضان سال 88 پس از اقامه نماز و در شب‌های قدر توسط جریان‌های تکفیری ـ صهیونیستی در شهر سنندج به شهادت رسید.

آیین مهر ـ استان کردستان

288873