استاندار قزوین:

تمامی تلاش خود را برای آسایش کودکان بی سرپرست و بدسرپرست انجام خواهیم داد

استاندار قزوین گفت: رسیدگی به مشکلات کودکان بی سرپرست و بدسرپرست در اولویت برنامه های مدیران مربوطه استان قرار دارد و در این مسیر از هیچ گونه تلاشی دریغ نخواهیم کرد.
تصویر تمامی تلاش خود را برای آسایش کودکان بی سرپرست و بدسرپرست انجام خواهیم داد

به گزارش سایت خبری پرسون از قزوین، هدایت الله جمالی پور در حاشیه بازدید از موسسه خیریه راه فرشتگان آسمانی اظهار داشت: تمامی تلاش خود را برای آرامش و آسایش کودکان بی سرپرست و بدسرپرست انجام خواهیم داد و در این زمینه هیچ گونه کوتاهی نخواهیم کرد.

جمالی پور، خطاب به کودکان و نوجوانان حاضر در این مرکز گفت: امروز برخی از افرادی که بی سرپرست و بد سرپرست بوده اند با اراده و توان خود تبدیل به یک عنصر موفق و برجسته در سطح کشور و حتی دنیا شده اند و شما هم باید با توجه به همین اراده به این جایگاه برسید.

این مسوول ادامه داد: از همین امروز باید اراده کنید که در مسیر موفقیت با اراده جدی و محکم گام بردارید و باید از فرصت های موجود به نحو احسن استفاده کنیم.

جمالی پور اضافه کرد: خوشبختانه کادر بسیار باسواد و دلسوزی در این موسسه های خیریه فعالیت می کنند که همین مهم می تواند کمک حال بسیاری ویژه ای برای موفقیت شما باشد.

استاندار قزوین اظهار داشت: رسیدگی به مشکلات و امور کودکان بی سرپرست و بدسرپرست را در اولویت می دانیم و هرگونه مشکل و موارد خود را می توانید با مسوولان مربوطه در میان بگذارید.

288340