کسب رتبه دوم کشوری تیم واکنش سریع جمعیت هلال احمر قزوین

به مناسبت گرامیداشت هفته هلال احمر، معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری قزوین به همراه مدیرکل مدیریت بحران استان با مدیر عامل جمعیت هلال احمر و شورای معاونین این جمعیت دیدار و گفت و گو کرد.
تصویر کسب رتبه دوم کشوری تیم واکنش سریع جمعیت هلال احمر قزوین

به گزارش سایت خبری پرسون، به مناسبت گرامیداشت هفته هلال احمر و روز جهانی صلیب سرخ، طی نشستی در روز سه شنبه، فرخ زاد معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری قزوین به همراه مهدیخانی مدیرکل مدیریت بحران استان با آصفی مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان و شورای معاونین این جمعیت در سالن جلسات ستاد هلال احمر استان دیدارداشت و در خصوص مسائل و مشکلات پیش روی فعالیت این نهاد عام المنفعه و مردمی گفت و گو کرد.

حسن آصفی مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان قزوین در ابتدای این نشست ضمن خیر مقدم، گزارشی از اقدامات و فعالیت‌های گذشته و جاری جمعیت هلال احمر در سطح استان را تشریح کرد و دغدغه ها و مشکلات پیش روی فعالیت این جمعیت برای ارائه خدمت بهتر را بازگو کرد.

در ادامه علی فرخ زاد معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری قزوین ضمن تبریک روز جهانی صلیب سرخ و هلال احمر اظهار داشت: با توجه به عملکرد خوبی که از هلال احمر استان در بحران‌ها و حوادث دیده شده این امر گویای مدیریت خوب حاکم بر مجموعه و همچنین تلاش و زحمات شبانه روزی پرسنل و اعضای این جمعیت است که برای تک تک آنها آرزوی موفقیت و سلامتی دارم.

وی ادامه داد: بی شک تلاش مدیران، کارکنان و اعضای داوطلب بوده است که امروز شاهد این توانمندی ها در هلال احمر استان هستیم و با توجه به محدودیت هایی هم که وجود دارد و شاهد آن هستیم این جمعیت با نهایت تلاش فعالیت‌ها را ادامه می دهد تا لطمه‌ای به خدمت رسانی مطلوب به هموطنان عزیز وارد نشود.

فرخ زاد با بیان اینکه یک دستگاه زنده یاب در راستای ارائه خدمات مطلوب‌تر از حوزه مدیریت بحران استان به عنوان هدیه به هلال احمر تقدیم می شود، در ادامه عنوان کرد: از اولین اعتبارات هم سعی خواهد شد در راستای کاهش دغدغه ها و مشکلات پیش روی فعالیت این جمعیت برای تامین بخشی از هزینه های جاری به هلال احمر استان تخصیص داده شود.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری قزوین در ادامه اشاره کرد: با توجه به اینکه قزوین از استان های حادثه خیز و معین پایتخت نیز هست اگر پروژه احداث مرکز عملیات و پشتیبانی امداد و نجات انجیلاق به نتیجه برسد قطعا تحول عظیمی در جهت رشد و بالندگی در ارائه خدمات امداد و نجات در استان اتفاق خواهد افتاد.

سپس قدرت اله مهدیخانی، مدیر کل مدیریت بحران استانداری قزوین ضمن تبریک هفته هلال احمر و تقدیر از کسب رتبه‌ی دوم کشوری تیم واکنش سریع جمعیت هلال احمر در سال گذشته، گفت: استان قزوین با مجموعه ای از انواع حوادث درگیر است و لازم است همه دستگاهها از لحاظ امکانات و تجهیزات و همچنین نیروی انسانی در آمادگی کامل باشند و با توجه به اینکه قزوین معین منطقه 22 و 4 استان تهران نیز هست این موضوع کار استان را در بحث امداد و نجات سختر نیز می کند.

وی افزود: خوشبختانه تمام دستگاه‌های امدادی و به ویژه نیروهای خدوم جمعیت هلال احمر تا به امروز در تمامی حوادث و بحران ها درخشیده اند و خدمات خوبی نیز ارائه داده اند و ما تمام تلاش خود را در جهت رفع دغدغه ها و مشکلات جمعیت هلال احمر استان خواهیم کرد.

شایان ذکر است در پایان این نشست، مسئولان حاضر، با توجه به عملکرد مطلوب جمعیت هلال احمر در ارائه خدمات از مدیر عامل و معاون امداد و نجات هلال احمر استان با اهدای لوح سپاس تقدیر و تشکر کردند.

288283