ستاد بزرگداشت سیدالشهدای خدمت در قزوین برگزار شد

ستاد بزرگداشت، سیدالشهدای خدمت آیت‌الله رئیسی و یاران شهیدش به ریاست کاظمی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار قزوین و با حضور مدیران دستگاه‌های اجرایی برگزار شد.
تصویر ستاد بزرگداشت سیدالشهدای خدمت در قزوین برگزار شد

به گزارش سایت خبری پرسون، از قزوین ؛عباس کاظمی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار قزوین در این نشست ضمن تاکید بر هماهنگی لازم برای اعزام مشتاقان به مراسم تشییع رئیس جمهور، بیان کرد: با توجه به برگزاری مراسم در استان تهران ما باید در استان برای اعزام همشهریان به این مراسم برنامه ریزی لازم را انجام دهیم؛ همچنین برای افرادی که از استان ما نیز عبور می‌کنند تمهیدات لازم را در نظر بگیریم.

وی افزود: ستاد بزرگداشت سیدالشهدای خدمت با زیرکمیته‌های امنیتی، مراسمات، انتظامی، امداد و نجات، پشتیبانی و اطلاع‌رسانی به صورت رسمی در استان کار خود را آغاز کرده و به همین ترتیب این ستاد به منظور هماهنگی‌های بیشتر در شهرستان‌ها با مسئولیت فرمانداران شکل گرفته و مدیران کمیته‌ها مشخص شده اند.

معاون استاندار بیان کرد: با توجه به محدودیت زمان، کمیته اعزام در اسرع زمان باید زمان حرکت و نحوه اعزام اتوبوس‌ها را برنامه ریزی کند، در این بخش باید از ظرفیت شهرداری، راهداری و دانشگاه ها استفاده کرد همچنین نیروهای مردمی دارای اتوبوس نیز اعلام آمادگی کردند که میتوان از ظرفیت آن ها نیز به منظور ایاب و ذهاب مراسم استفاده کرد.

هماهنگی و همکاری با کمیته اعزام برای مراسم تشییع در تهران، اعزام ناوگان حمل و نقل عمومی درون شهری و هماهنگی لازم در جهت خدمت رسانی در برگزاری مراسم های بزرگداشت در سطح استان و همکاری با گروه های مردمی و هیأت های مذهبی انجام شده است.

669606