رکورد جدید توکن یرن فایننس با 22درصد افزایش قیمت

رمزارز پلتفرم مدیریت دارایی دیجیتالی یرن فایننس ، YFI ، روز سه شنبه 22٪ جهش کرد و به رکورد قیمت جدیدی دست یافت.
تصویر رکورد جدید توکن یرن فایننس با 22درصد افزایش قیمت

به گزارش سایت خبری پرسون، رمزارز یرن فایننس با حجم معاملات 24 ساعته 3,677,107,097 دلاری رکورد جدیدی را در 95,000 دلار ثبت کرد. همچنین، این رمزارز به رالی رمزارزهای متصل به پلتفرم سریع و غیر متمرکز فضای DeFi پیوست.

TradingView

قیمت این توکن امسال ، با 40 درصد افزایش در ماه مه (اردیبهشت)، سه برابر شد. نکته قابل توجه این است که بیشترین سود این رمزارز در طی 24 ساعت گذشته بوده است. اما YFI از سایر رمزارز های برجسته DeFi عقب مانده است.

برای نمونه از ابتدای امسال تاکنون، رمز اصلی پروتکل غیرمتمرکز آوی (AAVE) 700 درصد و رمزارز میکر (MKR ) 400 درصد افزایش قیمت داشتند.

با این حال، YFI در سال گذشته همچنان به دنبال همپایان DeFi خود ارزش خود را حفظ کرد. علاوه بر این، این پروتکل در هفته های اخیر پیشرفت چشمگیری را تجربه کرد.

شایان ذکر است، طبق اعلام شاخص DeFi Pulse ، از ابتدای آوریل (اوسط فروردین)، یرن فایننس همراه با ارزش قفل شده (TVL) خود بیش از دو برابرافزایش می یابد و به حدود 4.1 میلیارد دلار می رسد. در واقع ، ارزش کلی قفل شده در بازار DeFi در همین بازه زمانی 70٪ افزایش یافته و به 80 میلیارد دلار رسیده است.

طبق اطلاعات CoinGecko، سرمایه در گردش (Circulating Supply) یرن فایننس در حدود 36,666 YFI است. این می تواند دلیلی روشنی برای بالاتر بودن ارزش این توکن از بیت کوین باشد.
بیت کوین (BTC) در حال حاضر با حجم بازاری 1.06 تریلیون دلار در قیمت 56558 دلار معامله می شود.

این مطلب صرفا ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با رسانه پرسون نمی باشد.

منبع:investing

288245