استیو پاگلیوکا:

دوج کوین نسخه ای برای شکست و فاجعه است

مالک شرکت سرمایه ‎گذاری خصوصی(Bain Capital)، در مصاحبه 12 مه (22 اردیبهشت) خود با بلومبرگ ،رمزارز دوج کوین را “نسخه ای برای فاجعه” توصیف کرد.

تصویر دوج کوین نسخه ای برای شکست و فاجعه است

به گزارش سایت خبری پرسون، استیو پاگلیوکا (Steve Pagliuca) در باره دوج کوین گفت: بدیهی است که خرید یک یا دو دلار دوج کوین بسیار سرگرم کننده خواهد بود، اما مطمئناً پس اندازم را در این رمزارز شرط نمی بندم.

پس از اینکه ایلان ماسک (Elon Musk)، مدیرعامل تسلا، یک نظرسنجی در خصوص استفاده از دوج‌کوین به عنوان ابزاری برای پرداخت و خرید خودروهای الکترونیکی ترتیب داد، ، ارز رمزپایه میم یا جوک اینترنتی در معاملات سبزرنگ شد.

این نظرسنجی 3.8 میلیون رأی را به خود جلب کرد که اکثر دنبال کنندگان آقای ماسک مایل به دیدن این دارایی دیجیتال به عنوان یک روش پرداخت جدید هستند.

علی رغم اصلاح قابل توجه قیمت دوج کوین در حین پخش برنامه”Saturday Night Live” با میزبانی مالک تسلا ، هنوز هم این رمزارز بالغ بر 11,000 درصد درسود است.

آقای پاگلیوکا همچنین در مورد بیت کوین اخطار داد: همچنین نمی توان سر در آورد که بیت کوین چگونه تبدیل به یک ارز با دوام و پایدار می شود.

با این اوصاف، وی بیت کوین را به عنوان یک گزینه بهتر نسبت به طلا دانست زیرا قابل حمل و تقسیم است: در واقع بیت کوین یک ذخیره کارآمد برای پس انداز است. قابل انتقال و تقسیم است. فناوری بلاکچین واقعا خارق العاده است ، اما فکر می کنم هنوز یک راه طولانی در پیش رو دارد.

اگر بیت کوین به یک ارز واقعی تبدیل شود ، وی پیش بینی می کند که دولت ها با مقررات سخت گیرانه به این رویداد عکس العمل نشان خواهند داد.

این مطلب صرفاً ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با رسانه پرسون نمی باشد.

منبع:u.today

288180