سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی ایلام:

باید برای تبیین سیره امام راحل با تمام امکانات کار کنیم

سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی ایلام گفت: شناسایی ابعاد مختلف شخصیت امام خمینی(ره)، منش و اندیشه ایشان و در ادامه شناساندن آن ابعاد و سیره ایشان، یکی از وظایف ما است.

تصویر باید برای تبیین سیره امام راحل با تمام امکانات کار کنیم

به گزارش سایت خبری پرسون از ایلام، حجت الاسلام علی چراغی پور؛ سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان ایلام، ظهر امروز در نشست ستاد بزرگداشت سی و دومین سالگرد ارتحال امام خمینی(ره)، ابراز کرد: بهترین زمان برای بیان اندیشه امام در زمان سالگرد ایشان است.

وی با اشاره به سیره امام راحل، افزود: شناسایی ابعاد مختلف شخصیت امام خمینی(ره)، منش و اندیشه ایشان و در ادامه شناساندن آن ابعاد و سیره ایشان، یکی از وظایف ما است.

چراغی پور ادامه داد: معرفی و تبیین اندیشه ها و سیره امام خمینی(ره) باید با تمام ظرفیت ها و امکانات فرهنگی و رسانه ای به انجام برسد و در این امر به صورت جهادی کار شود.

وی با اشاره منش استکبار ستیزی امام راحل، اظهار داشت: انقلاب اسلامی به عنوان یک الگو در مسیر استکبار ستیزی برای ملت های آزادیخواه جهان می باشد

سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان ایلام در ادامه تصریح کرد: مهم ترین یادگاری امام خمینی(ره)، انقلاب اسلامی است و ما باید در حفظ و صیانت این انقلاب از دشمنان آن، با تمام توان کار کنیم.

چراغی پور در پایان به اجرای برنامه های مختلف در ایام سالگرد امام خمینی(ره)، مطرح داشت: برنامه های مناسبی برای ایام سالگرد حضرت امام داریم که جزئیات این برنامه‌ها متعاقبا خدمت مردم شریف استان اعلام خواهد شد.

نوروزی_استان ایلام

287837

مطالب مرتبط