معاون سیاسی امنیتی استاندار زنجان:

اندیشه امام راحل، راه جدیدی در جغرافیای جهان ترسیم کرد

معاون سیاسی امنیتی استاندار زنجان با بیان اینکه اندیشه امام خمینی (ره) افق جدیدی در جهان نهاینه کرد گفت: این اندیشه راه جدیدی را در جغرافیای جهان ترسیم کرد.

تصویر اندیشه امام راحل،  راه جدیدی در جغرافیای جهان ترسیم کرد

به گزارش سایت خبری پرسون از زنجان، خدابخش مرادی‌نافچی ظهر امروز (۶ خردادماه) در جلسه ستاد بزرگداشت ارتحال امام خمینی (ره) و قیام خونین ۱۵ خرداد، اظهار کرد: امام خمینی (ره) خداباوری، اخلاق، پیشرفت و توسعه در حوزه‌های مختلف را نه تنها در ایران نهادینه کردند، بلکه این اندیشه را به دنیا نیز انتقال داده و راه جدیدی را در جغرافیای جهان ترسیم کرد.

وی با اشاره به اینکه برنامه‌ریزی برای بزرگداشت ارتحال امام خمینی (ره) و قیام خونین ۱۵ خرداد باید متناسب با شرایط کرونا انجام شود، عنوان کرد: همه دستگاه‌ها باید از طریق تبلیغات محیطی و فضای مجازی نسبت به تبیین عالمانه شخصیت رهبر کبیر انقلاب اسلامی اقدام کنند که در این راستا نقش اصحاب رسانه در تولید و انتشار محتوا بی‌بدیل است.

معاون سیاسی امنیتی استاندار زنجان به موضوع انتخابات اشاره کرد و گفت: اولویت اصلی ما سلامت مردم و مشارکت حداکثری در انتخابات است و در این زمینه تمهیدات لازم اندیشیده شده و ضمن افزایش شعب اخذ رأی، تعامل خوبی بین ستاد انتخابات، هیئت‌های اجرایی و نظارت ایجاد شده و همه تلاش داریم که راهبرد رهبر معظم انقلاب در مشارکت حداکثری محقق شود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان نیز در این جلسه، تصریح کرد: تلاش دشمنان خارجی، هدف قرار دادن شخصیت، آرمان، مسلک و راه امام خمینی (ره) بوده تا این شخصیت را تحریف کنند اما امام راحل از شخصیت‌های تاثیرگذار قرن حاضر بوده و چراغی که ایشان روشن کردند تا ظهور حضرت مهدی (عج) ادامه خواهد یافت.

حجت‌الاسلام علی ناصر یادآور شد: امسال به دلیل شیوع کرونا، اکثر برنامه‌های ایام ۱۴ و ۱۵ خردادماه در فضای مجازی پیش‌بینی شده است. در روز جمعه حضور یک سخنران پیش از خطبه‌های نماز جمعه را در دستور کار داریم و برنامه ۱۵ خرداد نیز پیش از غروب آفتاب در فضای باز و با جمعیت محدود برگزار خواهد شد.

وی به فضاسازی محیطی توسط دستگاه‌های مربوطه و شهرداری تاکید و خاطر نشان کرد: فعال کردن مجموعه‌های سایبری سپاه و بسیج در تولید و انتشار محتوا، شناسایی فعالان انقلابی، بازخوانی محوریت حرکت امام خمینی (ره) در سرنگونی رژیم شاهنشاهی و شکل‌گیری تفکر مقاومت، بهره‌گیری از شاعران انقلابی و تولید پادکست و کلیپ در فضای مجازی و استفاده از شبکه «شاد» در تبیین اهمیت وقایع ۱۴ و ۱۵ خرداد برای نسل نوجوان، از برنامه‌های پیش‌بینی شده در این ایام است.

منبع: ایسنا

301289

مطالب مرتبط