جانشین ستاد مقابله با کرونای استان خبر داد؛

ممنوعیت سفر به گیلان در تعطیلات عید فطر/ سواحل و تفرجگاه های استان تا پایان هفته مسدود است

جانشین ستاد مدیریت مقابله با کرونای گیلان از ممنوعیت سفر به استان و همچنین مسدود شدن تمامی سواحل و تفرجگاه‌های برون‌شهری تا پایان هفته خبر داد و گفت: چنانچه برخی بخواهند به نحوی از محورهای فرعی و کوهستانی وارد گیلان شوند حتما از سوی پلیس جریمه می‌شوند.
تصویر ممنوعیت سفر به گیلان در تعطیلات عید فطر/ سواحل و تفرجگاه های استان تا پایان هفته مسدود است

به گزارش سایت خبری پرسون از گیلان، محمود قاسم‌نژاد با اشاره به مصوبه ستاد ملی کرونا درباره ممنوعیت سفر به گیلان گفت: با توجه به محدودیت‌های اعمال شده در تعطیلات پایان هفته، از ساعت ۱۲ روز سه‌شنبه، ۲۱ اردیبهشت لغایت ساعت ۱۲ روز شنبه، ۲۵ اردیبهشت سفر به گیلان ممنوع است. البته این تصمیم سراسری بوده و در ورودی‌های استان پلیس مستقر خواهد شد و از ورود مسافرین به استان جلوگیری می‌کند. این ممنوعیت برای شهرهای زرد نیز اعمال می‌شود.

وی تأکید کرد: چنانچه برخی بخواهند به نحوی از محورهای فرعی و کوهستانی وارد گیلان شوند حتما از سوی پلیس جریمه می‌شوند.

قاسم‌نژاد با بیان تغییر رنگ کرونای شهرهای گیلان گفت: طبق مصوبات ستاد مدیریت کرونای با توجه به اینکه سه شهر املش و تالش و شفت با تغییر وضعیت کرونایی به وضعیت زرد تبدیل وضعیت شده‌اند، دستگاه‌های اداری و اجرایی باید با توجه به این شرایط کارکنان خود را به ادارات فراخوان کنند.

جانشین ستاد کرونا در گیلان اضافه کرد: در شهرهای نارنجی مشاغل گروه یک و دو و در شهرهای زرد مشاغل گروه یک، دو و سه می‌توانند از فعالیت خود را آغاز کنند.

از سوی دیگر در حالیکه استاندار گیلان از مسدودیت راه‌های فرعی ورودی در تعطیلات عید فطر به استان خبرداده بود، سرهنگ جاور صفاری فرمانده پلیس راه گیلان تأکید کرد: هنوز دستوری درخصوص مسدودیت راه‌های ورودی اصلی و فرعی در گیلان ازطریق راهنمایی رانندگی ناجا به ما ابلاغ نشده است.

رئیس پلیس راه استان اضافه کرد: در حال حاضر تردد در محورهای ورودی گیلان در رودبار، آستارا و چابکسر روان و عادی است و هرگونه اقدام عملیاتی و افزایش نیروها برای مسدودیت مسیر مستلزم ابلاغیه از سوی ناجا خواهد بود.

منبع: همشهری آنلاین

287743