استاندار:

ادارات برای ایمن سازی جاده‌های کردستان ورود پیدا کنند

استاندار کردستان گفت: از ادارات راه و شهرسازی، راهداری، پلیس راه و... درخواست داریم که برای ایمن سازی و به روزرسانی جاده‌های کردستان نهایت تلاش را داشته باشند.


تصویر ادارات برای ایمن سازی جاده‌های کردستان ورود پیدا کنند

به گزارش سایت خبری پرسون از کردستان، بهمن مرادنیا؛ استاندار کردستان امروز در حاشیه بازدید از جاده قدیم سنندج به مریوان در جمع خبرنگاران گفت: یکی از مهمترین نیازهای مردم کردستان در بحث محورهای مواصلاتی در این استان، اصلاح نقاط حادثه خیز در جاده‌ها می‌باشد.

استاندار کردستان گفت: در این میان شاید بتوان گفت که جاده قدیمی سنندج به شهرستان مریوان جزو محورهای خطرناک برای مسافران و رانندگان کردستانی است که می‌طلبد مسئولان امر هرچه سریعتر نقاط حادثه خیز این جاده را برطرف کنند.

مرادنیا در ادامه سخنان خود تاکید کرد: با صرف هزینه ای مشخص می‌توان نقاط حادثه خیر در این جاده همانند گردنه «خروسه» را اصلاح کرد که این کار جان بسیاری از مسافران و رانندگان را نجات می‌دهد لذا هرگونه سرمایه گذاری در این زمینه در بلندمدت آثار مثبت خود را نشان می‌دهد.

استاندار کردستان گفت: خوشبختانه در بحث اصلاح جاده‌ها و محورهای مواصلاتی در کردستان کارهای خوبی در دست اقدام است، با این وجود باید نگاه مسئولان مربوطه به این مقوله بیشتر و تخصصی تر شود.

مرادنیا در پایان سخنان خود خاطرنشان کرد: از ادارات راه و شهرسازی، راهداری، پلیس راه و... درخواست داریم که برای ایمن سازی و به روزرسانی جاده‌های کردستان نهایت تلاش را داشته باشند.

ناصر عباسعلی ـ استان کردستان

287466