خسروی:

انتخابات فرصت نوسازی مدیریتی است/ دو قطبی‌سازی به ضرر کشور است

نماینده مردم بیرجند در مجلس با بیان اینکه انتخابات فرصت نوسازی مدیریتی است، گفت: اگر افرادی نارضایتی از بعضی عملکردها دارند باید با شرکت در انتخابات و انتخاب مدیران اصلح این مشکلات و نارسایی را برطرف کنند.
تصویر انتخابات فرصت نوسازی مدیریتی است/ دو قطبی‌سازی به ضرر کشور است

به گزارش سایت خبری پرسون، حسین خسروی اسفزار با اشاره به انتخابات ۱۴۰۰، گفت: وظیفه همگان حضور در صحنه انتخابات به نحو احسن است و اگر وظیفه خود را به درستی انجام ندهیم این فرصت تبدیل به یک تهدید و به نفع دشمن خواهد بود.

وی با تاکید بر اینکه در آستانه انتخابات هر گونه دو قطبی سازی نظیر دو قطبی دیپلماسی - میدان به نفع دشمن و به ضرر کشور است، افزود: میدان و دیپلماسی مکمل یکدیگر هستند و پشتوانه دیپلماسی قوی حضور فعال در میدان است چرا که در مقابل دشمن جسور نمی‌توان تنها به دیپلماسی اکتفا کرد.

نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه شرکت در انتخابات حق و تکلیف مردم است، گفت: در شرایط فعلی شرکت حداکثری در انتخابات ۲۸ خردادماه ۱۴۰۰ دشمن را ناامید می‌کند.

نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه انتخابات فرصت نوسازی مدیریتی است، افزود: اگر افرادی نارضایتی از بعضی عملکردها دارند باید با شرکت در انتخابات و انتخاب مدیران اصلح این مشکلات و نارسایی را برطرف کنند.

منبع: خانه ملت

287308