سلیمی:

کشورهای عربی بدانند در فعل و انفعالات منطقه تاثیری نخواهند داشت

عضو هیات رئیسه مجلس گفت: جریان مقاومت امروز قدرتمندتر از گذشته شده است و رهبری معظم انقلاب هم فرمودند که به زودی طومار رژیم صهیونیستی درهم پیچیده خواهد شد.
تصویر کشورهای عربی بدانند در فعل و انفعالات منطقه تاثیری نخواهند داشت

به گزارش سایت خبری پرسون، علیرضا سلیمی به سخنان رهبر معظم انقلاب در روز قدس مبنی بر اینکه « هم افزایی مسلمین بر محور قدس شریف، کابوس دشمن صهیونیست و حامیان آن است» اشاره کرد و گفت: رهبری انقلاب در روز قدس فرمایشات کلیدی را خطاب به جوانان عرب مطرح کردند؛ اینکه حضرت آقا فرمودند اسرائیل یک کشور نیست، بلکه پادگان است؛ نشان از اهمیت مباحث دارد.

نماینده مردم محلات در مجلس افزود: برخی‌ها تصور می‌کنند که اسرائیل یک کشور است، اما باید بدانند با غصب، تجاوز، تعدی و قتل سرزمین فلسطینیان را اشغال کردند و پس از آن نیز در محدوده خود دیوار کشیدند تا حق اعتراض را از دیگران سلب کند.

عضو هیات رئیسه مجلس اظهار کرد: امروزه میلیون‌ها فلسطینی باید سرنوشت خود را تعیین کنند؛ آنها که مدعی دموکراسی هستند؛ چرا اجازه نمی‌دهند فلسطینیان سرنوشت خود را رقم بزنند.

وی تصریح کرد: جریان مقاومت امروز قدرتمندتر از گذشته شده است و حضرت آقا هم فرمودند که به زودی طومار رژیم صهیونیستی درهم پیچیده خواهد شد؛ ضمن اینکه اگر جنگی شروع شود نابودی اسرائیل سریعا رقم خواهد خورد.

سلیمی بیان کرد: حتما صبح پیروزی نزدیک است و اسرائیل محو خواهد شد؛ لذا همه باید برای چنین موضوع مهمی تلاش کنیم؛ ناگفته نماند که کشورهای عربی تصور نکنند با عادی سازی روابط، محو اسرائیل از جغرافیای دنیا منتفی می شود بلکه آنها باید متوجه باشند که در فعل و انفعالات منطقه تاثیری ندارند.

منبع : خانه ملت

287425