تلاش سازمان بیمه سلامت در ارایه خدمات مناسب به بیماران خاص

عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس گفت: با مصوبات اخیرمجلس امیدواریم سازمان بیمه سلامت درارایه خدمات به بیماران خاص و توان بخشی عملکرد بهتری داشته باشد.
تصویر تلاش سازمان بیمه سلامت در ارایه خدمات مناسب به بیماران خاص

به گزارش سایت خبری پرسون، محمدعلی محسنی بندپی با مثبت ارزیابی کردن عملکرد سازمان بیمه سلامت در ارایه خدمات به بیماران خاص و دارای بیماری های نادر گفت: خوشبختانه نمایندگان مجلس شورای درراستای ارایه خدمات بهتربه این گروه از بیماران قانونی را به تصویب رساندند، تا از محل عوارض ورود کالاهای لوکس اعتباراتی برای بیماران توانبخشی و خاص درنظرگرفته شود.

نماینده مردم نوشهر و چالوس درمجلس شورای اسلامی افزود: پیش مقدمه حضورمعلولان و بیماران دارای بیماری خاص در جامعه توجه به پوشش بیمه ای آنها و خدمات توان بخشی است که تا قبل از این برای تعداد کمی از بیماران اتیسم خدمات کار درمانی تحت پوشش بیمه قرارداشت، البته نمی توان بار مالی بسیاری را برعهده سازمان بیمه گر قرار داد، اما به تامین اعتبار توجهی نداشت.

عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس تصریح کرد: بنابراین با دو مصوبه اخیر سعی کردیم به بیمه سلامت برای ارایه خدمات بهتر به بیماران توانبخشی کمک کنیم و امیدواریم با همت بیمه سلامت درآینده نزدیک به بیماران خاص توجه بیشتری شود.

287274