نماینده ولی فقیه در استان یزد:

رشد و کمال انسان‌ها در گرو مأنوس شدن با قرآن است

نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه یزد گفت: رشد و کمال انسان‌ها در گرو مأنوس شدن با قرآن و بهره‌مندی و به‌ کارگیری آموزه‌های قرآنی است
تصویر رشد و کمال انسان‌ها در گرو مأنوس شدن با قرآن است

به گزارش سایت خبری پرسون از یزد، آیت‌الله محمدرضا ناصری در حاشیه بازدید از روند ثبت‌نام و برگزاری رویداد نوزدهمین دوره آزمون سراسری قرآن کریم وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با بیان اینکه برگزاری این آزمون بسیار ارزشمند و حائز اهمیت است، اظهار داشت: همزمانی آغاز روند نوزدهمین دوره آزمون سراسری قرآن کریم با ماه رمضان، ماه بهار قرآن، اتفاق بسیار خوبی است.

وی با تاکید بر اینکه آموزش‌های قرآنی باید جدی گرفته شود، افزود: همه باید در عرصه فرهنگ به بسط و گسترش‌های آموزش‌های قرآنی و کمک به قرآنی شدن سبک زندگی مردم کمک کنند.

ناصری یادآور شد: تمام بخش‌های حفظ، آموزش، تفسیر و قرائت قرآن حائز اهمیت است و همگان باید با قرآن مأنوس شویم زیرا رشد و کمال انسان‌ها در گروه مأنوش شدن با قرآن است.

لازم به ذکر است که نوزدهمین دوره آزمون سراسری قرآن و عترت وزارت ارشاد فرهنگ و ارشاد اسلامی به صورت مجازی و بدون محدودیت سنی با مشارکت هزار و 200 موسسه قرآنی از سراسر کشور آغاز شد.

در این آزمون 122 هزار نفر در سه گروه حفظ و مفاهیم قرآن کریم، ترجمه و تفسیر قرآن کریم و صحیفه سجادیه آزمون دادند و نتایج این آزمون 13 اردیبهشت ماه در سامانه قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی اعلام خواهد شد.

مدیریت برگزاری این آزمون با یکی از موسسات قرآنی یزد است و نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد امروز از روند برگزاری این آزمون در موسسه قرآنی بازدید کرد.

انتهای پیام/

286239

مطالب مرتبط