رفع تصرف از ۹۱۲ مترمربع از اراضی ملی در بستان آباد آذربایجان شرقی

رییس اداره راه و شهرسازی بستان آباد گفت: ۹۱۲ مترمربع از اراضی ملی این شهرستان به ارزش حدود ۱۴ میلیارد ریال رفع تصرف شد.
تصویر رفع تصرف از ۹۱۲ مترمربع از اراضی ملی در بستان آباد آذربایجان شرقی

به گزارش سایت خبری پرسون از آذربایجان شرقی، غلامرضا مختاری روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگاران با بیان اینکه این اراضی با حمایت های مقام قضایی و نیروی انتظامی رفع تصرف شده است، افزود: این اراضی در پلاک ۱۳۲ فرعی از ۱۱ اصلی بخش ۱۸ تبریز (شهر بستان آباد) واقع شده است.

وی همچنین با اشاره به پیشرفت ۲۰ درصدی کتابخانه عمومی این شهرستان اظهار داشت: این پروژه در زمینی به مساحت یک هزار و ۵۷۰ مترمربع و با زیربنایی بیش از یک هزار و ۴۴۷ مترمربع در ۲ طبقه در حال اجراست.

رییس اداره راه و شهرسازی بستان آباد گفت: به دلیل شرایط توپوگرافی زمین پروژه و به جهت رسیدن به کد مناسب برای اجرای فونداسیون، حدود ۷۰۰ مترمکعب لاشه چینی در زیر فونداسیون و ستون های طبقه اول اجرا شده است.

مختاری هدف از اجرای این پروژه را فراهم ساختن بستری مناسب جهت مطالعه و رشد فکری عمومی و ترغیب و تشویق جوانان و دانش آموزان این شهرستان به کتاب و کتابخوانی و ارزیابی نشریات و کتب داخلی و خارجی اعلام کرد.

وی یادآوری کرد: این پروژه توسط سازمان برنامه و بودجه تامین اعتبار شده و امید است با تامین اعتبارات مناسب در کمترین زمان ممکن مورد بهره برداری قرار گیرد.

شهرستان ۹۰ هزار نفری بستان آباد در ۶۰ کیلومتری شرق تبریز واقع شده است.

286151