مدیر گروه بیماری های مرکز بهداشت گیلان:

هشدار انتقال کرونا به مادربزرگ ها و پدر بزرگ ها

مدیر گروه بیماری های مرکز بهداشت گیلان با بیان اینکه کرونا همچنان در استان فعال است، تاکید کرد: سالمندان و پدربزرگ و مادربزرگ‌ها جز گروه‌های در معرض خطر هستند که باید از دید و بازدید آنها در این شرایط جدا خودداری کرد.
تصویر هشدار انتقال کرونا به مادربزرگ ها و پدر بزرگ ها

به گزارش سایت خبری پرسون از گیلان، حسن رخشاد با اشاره به وضعیت کرونا در استان گیلان، اظهار کرد: با وجود تغییر رنگ برخی از شهرستان‌ها آمارها همچنان از فعالیت کرونا در استان گیلان خبر می‌دهد.

وی با تأکید بر اینکه شهروندان باید از برگزاری دورهمی و حضور در جمع‌های دوستانه و دید و بازدید ایام ماه مبارک رمضان جدا خودداری کنند، افزود: سالمندان و پدربزرگ و مادربزرگ‌ها جز گروه‌های در معرض خطر هستند که باید از دید و بازدید آنها در این ایام جدا خودداری کرد.

مدیر گروه بیمارهای مرکز بهداشت گیلان به آمارها بیماران کرونایی در استان اشاره و اضافه کرد: در حال حاضر ۸۰۶ بیمار کرونایی در بیمارستان‌ها و مراکز درمانی استان گیلان بستری هستند.

وی با بیان اینکه ۱۳۸ بیمار جدید نیازمند به بستری در بیمارستان‌ها در شبانه روز گذشته به این تعداد اضافه شده است، گفت: متأسفانه ۱۳۰ بیمار کرونایی نیز در شرایط بد قرار داشته و در بخش مراقبت‌های ویژه بستری هستند.

رخشاد با اشاره به واکسیناسیون گروه‌های اعلام شده از سوی وزارت بهداشت، افزود: مرحله به مرحله با ورود واکسن به استان گروه‌های تعیین شده در حال دریافت واکسن هستند و تاکنون ۳۰ هزار دُز واکسن تزریق شده است.

منبع: مهر

285831

مطالب مرتبط