به گزارش سایت خبری پرسون، بر اساس آخرین نظرسنجی مرکز تحقیقات سازمان برنامههای «دورهمی» و «خندوانه» عنوان پربینندهترین برنامههای تلویزیون را در تابستان ۱۴۰۰ به خود اختصاص دادهاند و برای آنتن پس از ماه صفر، خود را آماده میکنند.
این دو برنامه که با شرایط متفاوت اجتماعی و اقتضائات منحصر به فرد در فرایند تولید به آنتن نسیم آمدند، توانستند جایگاه خود را در بین مخاطبان وفادارشان حفظ کنند و با این پشتوانه و اعتماد در تدارک سری جدید هستند.
«خندوانه» که از اواخر سال ۹۹ با دکوری بدیع و متناسب با احوال جامعه و حفظ پروتکلهای بهداشتی فصل هفتم را آغاز کرد، ایجاد نشاط و اولویت تغییر فضای آنتن در مسیر سرگرمی مردم را بر آنچه ایده آل این برنامه و شیوه تولید فصول قبل بود ترجیح داد تا در قاب تلویزیون حاضر و موثر باشد. «خندوانه» تا پیش از محرم حدود ۵۲ قسمت روی آنتن برد که البته درگیری عوامل و بویژه رامبد جوان با بیماری کرونا سبب شد تا آنگونه که باید این فصل به اتمام نرسد تیم این برنامه در تلاشاند که با فروکش کردن بیماری کرونا و پس از محرم و صفر با حالی متفاوت و آنگونه که شایسته است «خندوانه» را تولید و پخش کنند.
«دورهمی» نیز که با تغییر کلی در فرم و ساختار برنامه از اواخر بهار ۱۴۰۰ پخش خود را آغاز کرده با محوریت سنجش و بالا بردن اطلاعات عمومی طراحی و با دکوری خاص و هیجانانگیز تولید شد و با وجود تغییر ماهوی نسبت به سری قبل باز هم بتواند در صدر برنامههای تلویزیونی قرار بگیرد.
«دورهمی» که ۳۳ قسمت آن تا پیش از این ایام پخش و برنده نهایی آن از بین داوطلبان حضور در فصل اول معرفی شد خود را برای فصل دوم در بعد از محرم و صفر آماده میکند که قرار است با حفظ کلیت برنامه بخشهایی به آن اضافه و در شیوه پرسش و جریان رقابت اتفاقات جذابی روی دهد و تا پایان سال روی آنتن شبکه نسیم خواهد بود.