مدیر آموزش و پرورش شهرستان مهریز خبر داد:

مشارکت پررنگ خیرین در حوزه تعلیم و تربیت

مدیر آموزش و پرورش شهرستان مهریز گفت: خیران در ساخت واحدهای آموزشی، پرورشی، کارگاه‌های فنی و سالن‌های چند منظوره و نیز ورزشی در منطقه مشارکت بالایی داشته که این موضوع نشان دهنده اهمیت حضور مردم نیکوکار در عرصه تعلیم و تربیت دانش‌آموزان است.
تصویر مشارکت پررنگ خیرین در حوزه تعلیم و تربیت

به گزارش سایت خبری پرسون از یزد، سید کاظم حسینی شب گذشته در نشست خبری آنلاین با خبرنگاران که به مناسبت هفته بزرگداشت مقام معلم برگزار شد با اشاره به برنامه‌های بزرگداشت هفته معلم در شهرستان مهریز گفت: امسال به دلیل شیوع کرونا برنامه‌ها با هدف قدردانی از خدمت خالصانه جامعه فرهنگی به دانش آموزان در ایام کرونا به صورت مجازی و با مشارکت خبرنگاران و رسانه‌های گروهی برگزار خواهد شد.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان مهریز افزود: هم‌اکنون ۱۲ هزار دانش‌آموز در مقاطع مختلف در ۱۰۶ مدرسه در شهر مهریز و روستاها توسط ۵۶۰ معلم مشغول به تحصیل بوده و امر آموزش در شرایط کرونایی نیز بدون وقفه در فضای مجازی ادامه دارد.

وی تصریح کرد: در حال حاضر یک هزار دانش‌آموز اتباع خارجی و ۱۷۰ دانش آموز غیر بومی در این شهرستان تحصیل می کنند که این دانش‌آموزان در برخی مدارس به صورت اختصاصی و تعدادی نیز به صورت پراکنده در سایر مدارس در حوزه شهری و روستاهای بخش مرکزی مشغول تحصیل هستند.

حسینی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به برگزاری پویش های مردمی برای جمع‌آوری کمک به دانش‌آموزان بی‌بضاعت گفت: با توجه به ضرورت استفاده از وسایل الکترونیکی برای آموزش دانش آموزان تهیه این قبیل اقلام با همکاری و پیگیری مدیران، معلمان و مسوولان منطقه در دست اقدام بوده و به خوبی صورت گرفته است.

وی همچنین از خرید دستگاه اکسیژن ساز برای بیمارستان حضرت فاطمه الزهرا (س) به ارزش ۴۰۰ میلیون ریال با همکاری و پیگیری فرهنگیان خبر داد و اظهار داشت: این همیاری‌ها بر حسب ضرورت همچنان ادامه دارد .

مدیر آموزش و پرورش مهریز با بیان اینکه در سال گذشته از ۳۱ پروژه آموزشی ۲۱ مورد خیری بوده است ابراز داشت: خیران در ساخت واحدهای آموزشی، پرورشی، کارگاه‌های فنی و سالن‌های چند منظوره و نیز ورزشی در منطقه مشارکت بالایی داشته که این موضوع نشان دهنده اهمیت حضور مردم نیکوکار در عرصه تعلیم و تربیت دانش‌آموزان است.

حسینی در ادامه با اشعار در خصوص تحقق این شعار توسط جامعه فرهنگی شهرستان اظهار داشت: فرهنگیان و دانش‌آموزان برای تحقق اوامر مقام معظم رهبری در صحنه حضور داشته و با حضور در انتخابات وفاداری خود راباردیگر به نظام و انقلاب‌اسلامی نشان می‌دهند.

این مقام مسئول پیرامون برنامه های هفته معلم در مهریز هم گفت: دیدار فرهنگیان با امام جمعه، غبارروبی و عطرافشانی قبور مطهر شهیدان، تجلیل از پیشکسوتان فرهنگی و تهیه و پخش کلیپ و برخی محتواهای فرهنگی در راستای تکریم فعالان عرصه تعلیم و تربیت ازجمله برنامه ها در هفته بزرگداشت مقام معلم خواهد بود.

انتهای پیام/

حیران_استان یزد

285811

مطالب مرتبط