فراخوان سومین جشنواره ملی هنرهای دیجیتال

دبیرخانه سومین جشنواره ملی هنرهای دیجیتال با صدور اطلاعیه‌ای فراخوان این جشنواره را منتشر کرد.
تصویر فراخوان سومین جشنواره ملی هنرهای دیجیتال

به گزارش سایت خبری پرسون، سومین جشنواره ملی هنرهای دیجیتال با هدف فراهم آوردن عرصه‌ای برای نمایش دست آوردهای هنر دیجیتالی دانشگاهیان و دانش آموختگان کشور، بسترسازی برای تشویق پروژه‌های خلاق و نوآوری در حوزه هنر دیجیتال، مرور و بررسی ظرفیت‌های هنر دیجیتال در منطقه و جهان با طراحی کارگاه‌ها و وبینار های تخصصی و طرح پرسش های جدید در حوزه هنر دیجیتال با توجه ویژه بر تجربه‌های بینارشته‌ای برگزار می شود.

این جشنواره در سه بخش رقابتی، غیر رقابتی و ویژه در شاخه‌های تصاویر ایستای دیجیتال، تصاویر متحرک دیجیتال، طراحی تعاملی دیجیتال، هنر هوش مصنوعی و هنرهای دیجیتال بینارشته ای خواهد بود.
بر اساس این فراخوان، محوریت موضوعی در دو زمینه آزاد و آسیب های اجتماعی است.

متقاضیان شرکت در جشنواره می توانند آثار خود را از تاریخ ۴ اردیبهشت الی ۱ تیرماه ۱۴۰۰ از طریق وب سایت جشنواره به نشانی http://digitalartfest.ir به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند.

جشنواره ملی هنرهای دیجیتال از ۲۶ تیر ماه با مراسم افتتاحیه و گشایش نمایشگاه مجازی، فعالیت خود را آغاز کرده و پس از نمایش کلیه آثار، برگزاری نشست‌ها و کارگاه‌های تخصصی، ۳۱ تیرماه با اعلام برگزیدگان در مراسم اختتامیه به کار خود پایان می دهد.

جشنواره ملی هنرهای دیجیتال توسط معاونت فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم و با حمایت شورای اجتماعی کشور به میزبانی دانشگاه دامغان برگزار می شود.

285580