سرپرست معاونت ورزشی اداره کل ورزش و جوانان استان زنجان:

پلمپ ۱۱ باشگاه ورزشی با نقض محدودیت های کرونایی

سرپرست معاونت ورزشی اداره کل ورزش و جوانان استان زنجان، از پلمپ ۱۱ باشگاه ورزشی در سطح این استان خبر داد و گفت: تعدادی دیگر از باشگاه های ورزشی نیز پس از گرفتن تعهد فک پلمب شدند.

تصویر پلمپ ۱۱ باشگاه ورزشی با نقض محدودیت های کرونایی

به گزارش سایت خبری پرسون از زنجان، غفار امانی افزود: از ۱۴ فروردین تاکنون در مجموع ۴۵۴ مورد بازرسی به صورت سر زده و مستقیم از اماکن و باشگاه‌های ورزشی انجام گرفته است تا تخطی از محدودیت های کرونایی اعمال شده صورت نگیرد که در این مدت به ۴۳ باشگاه دار نیز تذکر داده شد.

وی اظهار داشت: با توجه به شیوع ویروس کرونا، این اداره کل با تمام توان پی‌گیر رعایت محدودیت های کرونایی در باشگاه های ورزشی استان زنجانشده است و در سطح تمامی شهرستان های این استان بازرسی ها به صورت روزانه از صبح تا شب انجام می گیرد تا فعالیتی در باشگاه های ورزشی اتفاق نیفتد.

امانی با بیان اینکه این اداره کل حال باشگاه داران را در این روزهای سخت و پر تلاطم به جد درک می کند اما برای کاهش تلفات انسانی چاره ای جز رعایت دستورالعمل های ابلاغی از سوی ستاد مدیریت مقابله با کرونا استان نمی بیند، افزود: از زمان شیوع ویروس کرونا، ورزش زنجان به ویژه در بخش قهرمانی و باشگاهی آسیب جدی دیده است و از عموم مردم زنجان انتظار می‌رود با رعایت دقیق پروتکل های بهداشتی، به نقش بارز خود در ریشه کن شدن هرچه سریعتر این ویروس منحوس، عمل کنند.

سرپرست معاونت ورزش اداره کل ورزش و جوانان استان زنجان گفت: طی این روزها، باشگاه داران زنجان به دلیل تعطیلی باشگاه ها، ضرر و زیان مالی بسیار دیده اند و این اداره نیز بر این امر واقف است و امید دارد هرچه زودتر از پیک چهارم کرونا به سلامت خارج شده و فعالیت ها به روال عادی بازگردد تا باشگاه داران بیش از این متضرر نشوند.

در حال حاضر استان زنجان از وجود ۳۶۱ باشگاه ورزشی خصوصی، ۲۷۰ مکان ورزشی سرپوشید و روباز متعلق به این اداره کل، ۱۴۸ خانه ورزش روستایی و ۱۳۳ مکان ورزشی متعلق به سایر ادارات و ارگان‌ها، بهره‌مند است.

منبع: ایرنا

285432