حجت الاسلام حسینی خبر داد:

تشکیل کمیته رصد فضای مجازی در دادگستری استان کردستان

رییس کل دادگستری کردستان گفت: برای جلوگیری از تخلفات در فضای مجازی اقدام به تشکیل کمیته «رصد فضای مجازی» در دادگستری استان کردستان نموده‌ایم.

تصویر تشکیل کمیته رصد فضای مجازی در دادگستری استان کردستان

به گزارش سایت خبری پرسون از کردستان، حجت الاسلام سیدحسین حسینی؛ رییس کل دادگستری کردستان امروز در نشست ستاد پیشگیری از تخلفات انتخاباتی در استان اظهار داشت: تخلفات کاندیداهای شورای اسلامی توسط معاونت اجتماعی و پیشگیری از جریم دادگستری استان کردستان رصد می‌شود.

رییس کل دادگستری کردستان گفت: همچنین برای جلوگیری از تخلفات در فضای مجازی اقدام به تشکیل کمیته «رصد فضای مجازی» در دادگستری استان کردستان کرده‌ایم.

حجت الاسلام حسینی ادامه داد: باید اذعان کرد که در ادوار گذشته انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا اتفاقات و تخلفاتی روی داده است که همین امر باعث دلزدگی مردم از حضور در پای صندوق های رای شده، لذا شایسته است که در تایید صلاحیت ها دقت نظر بسیار بالایی داشته باشیم.

این مقام قضایی تصریح کرد: امسال موضوعی که به عنوان دغدغه انتخابات محسوب می‌شود بحث فضای مجازی است که متاسفانه برخی از این فضا برای ایجاد تشویش در انتخابات استفاده می‌کنند.

رییس کل دادگستری کردستان در پایان سخنان خود خاطرنشان کرد: بنابراین تمام تلاش این دستگاه این است که با همکاری و تعامل مردم از هرگونه تخلف احتمالی در انتخابات پیش رو جلوگیری کنیم.

آیین مهر ـ استان کردستان

285296