بانوی کاراته کار گیلانی عازم مسابقات جهانی وان پرتغال شد

سارا بهمنیار کاراته کار گیلانی که ماه گذشته در اولین مرحله لیگ جهانی کاراته وان در ترکیه موفق به کسب مدال برنز شده بود بامداد امروز بهمراه تیم ملی راهی پرتغال شد تا در آخرین مرحله کسب سهمیه المپیک حضور یابد.
تصویر بانوی کاراته کار گیلانی عازم مسابقات جهانی وان پرتغال شد

به گزارش سایت خبری پرسون از گیلان، رئیس هیات کاراته استان گیلان روز سه شنبه گفت: تیم های ملی کاراته مردان و بانوان ایران بامداد امروز راهی پرتغال شدند تا در آخرین مرحله کسب سهمیه المپیک از طریق رنکینگ حضور یابند.

مزدا صوفی افزود: سارا بهمنیار کاراته کار ملی پوش استان گیلان نیز به همراه تیم ملی بانوان در این دوره از رقابت ها حضور می یابد و در بخش مبارزه و در وزن ۵۰- کیلوگرم در لیگ جهانی کاراته وان لیسبون به مصاف حریفان خود می رود.

وی ادامه داد: آخرین مرحله از رقابت های کسب سهمیه المپیک از طریق رنکینگ موسوم به لیگ جهانی کاراته وان از روز دهم اردیبهشت ماه به میزبانی لیسبون پرتغال با حضور ۷۶۹ ورزشکار از ۸۷ کشور و به مدت سه روز برگزار خواهد شد.

رئیس هیات کاراته گیلان خاطرنشان کرد: سارا بهمنیار ماه گذشته نیز در اولین مرحله لیگ جهانی کاراته وان در ترکیه حضور یافته و سرانجام موفق به کسب مقام سوم و مدال برنز شده بود و امید است این ملی پوش شایسته در آخرین مرحله این مسابقات نیز بدرخشد و رتبه جهانی خود را افزایش دهد.

سارا بهمنیار کاراته کای گیلانی تاکنون مدال‌های زیادی را کسب کرده که از جمله آنها کسب مدال نقره لیگ جهانی وان اتریش، مدال طلای پنجمین مرحله لیگ جهانی ۲۰۱۹ ژاپن، مدال طلای ششمین مرحله لیگ کاراته وان در مسکو، مدال برنز لیگ جهانی کاراته وان امارات، مدال نقره مسابقات امیدهای جهان در اسپانیا، مدال نقره مسابقات امیدهای آسیا در قزاقستان و همچنین مدال نقره لیگ جهانی کاراته وان ژاپن است.

بهمنیار در نخستین حضورش در تیم ملی بزرگسالان توانست در رقابت‌های جهانی اسپانیا مدال برنز کسب کرده و به عنوان اولین بانوی گیلانی دارنده مدال جهانی در رشته کاراته معرفی شود.

منبع: ایرنا

285167