از سوی فرمانده کل سپاه؛

ابلاغ فرمان استمرار اجرای طرح "شهید سلیمانی" برای مقابله با کرونا

معاون سلامت، آموزش پزشکی و دفاع زیستی سپاه گفت: پیرو دستور فرمانده کل سپاه، ادامه اجرای طرح شهید سلیمانی ابلاغ شد و مجدداً همان تیم‌های نظارتی، حمایتی و مراقبتی اقدام به بیماریابی و اجرای برنامه‌های مختلف این طرح خواهند کرد.
تصویر ابلاغ  فرمان استمرار اجرای طرح "شهید سلیمانی" برای مقابله با کرونا

به گزارش سایت خبری پرسون، سردار احمد عبداللهی با اشاره به روند اجرای طرح سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی، گفت: اجرای طرح شهید سلیمانی، این طرح موفق در دستور کار سپاه‌های استانی ما قرار دارد و در تمامی استان‌های کشور در حال اجراست.

وی افزود: امروز به حسب دستور سرلشکر پاسدار حسین سلامی در قرارگاه امام رضا (ع)، ادامه اجرای طرح شهید سلیمانی ابلاغ شد و مجدد همان تیم‌های نظارتی، حمایتی و مراقبتی اقدام به بیماریابی و اجرای برنامه‌های مختلف این طرح اقدام خواهند کرد.

معاون سلامت، آموزش پزشکی و دفاع زیستی سپاه با اشاره به ظرفیت بین‌المللی شدن طرح شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی در مسیر قطع زنجیره کرونا، تصریح کرد: نمایندگان سازمان بهداشت جهانی از مسئولان بهداشت کشور رمز موفقیت جمهوری اسلامی را در مقابله با کرونا مطالبه کرده بودند و طرح شهید سلیمانی یکی از دلایل این موفقیت عنوان شد و الگویی برای جامعه بین‌الملل است.

عبداللهی اظهار داشت: شجره طیبه بسیج که امام راحل بنیان‌گذار آن بودند، امروز در مقابله با کرونا خدمات ارزنده‌ای ارائه کرده است.

وی با اشاره به وضع بیمارستان‌ها و مراکز درمانی سپاه در مسیر خدمات‌رسانی به بیماران کرونایی، از بستری شدن ۳۰۰ بیمار کرونایی در بیمارستان بقیه‌الله و ۱۰۰ بیمار کرونایی در بیمارستان صدوقی اصفهان خبر داد و تصریح کرد: صدها بیمار کرونایی در مراکز درمانی سپاه در کل کشور خدمات ما را دریافت می‌کنند.

معاون سلامت، آموزش پزشکی و دفاع زیستی سپاه اظهار داشت: برخی از استان‌ها در این رابطه از سپاه کمک خواستند و ما هم به کمک و مدد این عزیزان و مسئولان بهداشت و درمان این مناطق شتافتیم.

284813