رئیس اداره اوقاف شهرستان ابهر خبر داد:

برگزاری فعالیت‌های قرآنی با میزبانی امام‌زاده‌های ابهر

رئیس اداره اوقاف شهرستان ابهر امام‌زاده‌های ابهر از برگزاری فعالیت‌های قرآنی به صورت مجازی همزمان با ماه مبارک رمضان خبر داد و گفت: امام‌زاده‌های ابهر میزبان برگزاری این فعالیت‌ها خواهند بود.

تصویر برگزاری فعالیت‌های قرآنی با میزبانی امام‌زاده‌های ابهر

به گزارش سایت خبری پرسون از زنجان، حجت‌الاسلام فخرالدین خدابنده‌لو اظهار کرد: سه برنامه قرآنی ویژه ایام ماه مبارک رمضان در راستای اجرای طرح ضیافت الهی در بقاع و اماکن متبرکه شهرستان ابهر برگزار خواهد شد.

وی با بیان اینکه سعی شده فعالیت‌های قرآنی اداره اوقاف ابهر تحت‌الشعاع بیماری کرونا قرار نگیرد، ادامه داد: به منظور پیشگیری از شیوع این بیماری، مراسم‌ به ‌صورت مجازی انجام می‌شود.

این مسئول با یادآوری اینکه مراسم جزءخوانی در امام‌زاده اسماعیل (ع)، مراسم جزءخوانی در امام‌زاده اسحاق (ع) و برگزاری تفسیر کوتاه قرآن کریم در امام‌زاده زیدالکبیر (ع) سه برنامه قرآنی این اداره در ایام ماه مبارک رمضان است که همگی آن‌ها به ‌صورت روزانه، بدون حضور مستمع و در فضای مجازی برگزار می‌شوند.

وی یادآور شد: در روایات معصومان (ع) درباره تعلیم و تعلم قرآن و فضیلت آن تاکید و تشویق‌های فراوانی شده است و گفته شده یادگیری و یاد دادن آیات کتاب آسمانی پاداش بزرگی دارد؛ چراکه خداوند از خود به عنوان معلم قرآن یاد می‌کند.

منبع: ایسنا

283937